کدهای گوگل اشاره به هدفونی مرموز با دستیار صوتی دارد

چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کدهایی که به‌تازگی در نسخه‌ی جدید اپلیکیشن گوگل یافت شده‌اند، اشاره به دستگاهی مرموز دارند که ممکن است هدفون آینده‌ی گوگل باشد و به همراه دستیار صوتی این شرکت عرضه شود.
تبلیغات

آیا گوگل در حال ساخت هدفونی همراه با دستیار صوتی خود است؟ کدهای به‌کاررفته در آخرین نسخه از برنامه گوگل (نسخه 7.10) اشاره به چنین موضوعی دارد. سایت 9to5google توانسته است در فایل APK اپلیکیشن گوگل و منابع استخراج‌شده از آن، کدهایی از محصولی با اسم رمز بیستو (Bisto) پیدا کند. در یک خط از کدهای برنامه به کاربر گفته می‌شود: «هدفون شما از دستیار گوگل پشتیانی میکند. میتوانید از آن سؤال کنید یا به آن بگویید که کارهایتان را انجام دهد. این دستیار به‌عنوان نسخه شخصی گوگل برای شما است و همیشه آماده به کمک خواهد بود.»

البته فقط چند خط کد در برنامه گوگل نمی‎تواند تضمین کند که این شرکت در آینده هدفونی همراه با دستیار صوتی داخلی عرضه خواهد کرد. هم‎چنین کدهایی در رابطه با خواندن نوتیفیکیشن‌ها برای کاربر و پاسخ به آنها و کلید مخصوص برای راه‌اندازی دستیار صوتی مشاهده شده است. در خط دیگری از کدهای برنامه گفته می‌شود: «میتوانید برای صحبت کردن یا پرسیدن سؤال، کلید دستیار صوتی گوگل را که در سمت چپ هدفون قرار دارد، فشار دهید و نگه دارید

در حال حاضر نمی‎توان با اطمینان گفت که آیا گوگل چنین محصولی معرفی خواهد کرد یا خیر و باید برای انتشار جزئیات بیشتر در مورد آن صبر کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات