یوگرین سیستم‌های ذخیره‌سازی جدید تحت شبکه‌ خود را رونمایی کرد

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
تصویر ذخیره ساز تحت شبکه‌ی NASync یوگرین روی میز
یوگرین جدیدترین ذخیره‌سازهای تحت شبکه‌ی خود را با ظرفیت‌های مختلف در نمایشگاه CES 2024 رونمایی کرد.
تبلیغات

یوگرین که بیشتر با ادوات شارژ و لوازم جانبیش شناخته می‌شود، در نمایشگاه CES 2024 از همکاری جدیدش با اینتل برای عرضه‌ی نسل بعدی دستگاه‌های ذخیره‌ساز متصل به شبکه‌ی NASync خود خبر داد.

دستگاه‌های NASync یوگرین نوعی ذخیره‌ساز تحت شبکه هستند که برای کاربران خانگی یا تجاری طراحی شده‌اند و از پردازنده اینتل Core i5 برای نیرو‌بخشیدن به مرکز مدیریت داده‌ی مبتنی‌بر هوش مصنوعی بهره می‌برند. بدین‌ترتیب، کاربران می‌توانند ازطریق موبایل، لپ‌تاپ، تبلت و تلویزیون از راه دور داده‌ها را روی آن‌‌ها ذخیره کنند.

یوگرین برای تسهیل استریم رسانه، با ارائه‌ی اپلیکیشن دسترسی به داده‌ها را به‌صورت بی‌سیم نیز ممکن کرده است و قابلیت تشخیص عکس برای جست‌وجوی تصاویر بر‌اساس متن را نیز به کاربران ارائه می‌دهد.

سری NASync در مدل‌هایی با ۲ و ۴ اسلات برای مصارف خانگی و مدل‌هایی با ۶ و ۸ اسلات برای مصارف تجاری عرضه می‌شوند که حداکثر ۱۸۴ ترابایت ظرفیت ذخیره‌سازی و حداکثر ۳۲ گیگابایت رم DDR5 را ارائه می‌دهند. نصب درایو جدید نیز به‌لطف مکانیسم جدید کشیدن و فشردن آن‌ها بسیار آسان‌تر شده است و به هیچ ابزار اضافه‌ای نیاز ندارد.

چند دستگاه‌ ذخیره ساز تحت شبکه‌ی NASync یوگرین در کنار هم
ذخیره‌ساز تحت شبکه‌ی NASync یوگرین با ظرفیت‌های مختلف

تمام دستگاه‌های NASync این سری، علاوه‌بر درایو SATA، حداقل دو اسلات درایو SSD M.2 نیز دارند که می‌تواند به‌عنوان‌ فضای ذخیره‌سازی اضافی یا کش سریع برای افزایش سرعت خواندن و نوشتن داده‌ها استفاده شود.

هر NAS مجهز به دو پورت تاندربولت ۴، یک اسلات SD، درگاه‌های USB-A و پورت‌های Type-C و HDMI برای خروجی حداکثر 8K است که به آن اجازه می‌دهد به دستگاه‌های ذخیره‌سازی مختلف مانند کارت‌های SD، هارد اکسترنال و فلش‌های یو‌اس‌بی وصل شود.

سری NASync به یک اسلات PCIe 4.0 X4 و دو درگاه اترنت ۱۰ گیگابایتی نیز مجهز شده است که می‌توانند جمعاً پهنای باندی ۲۰ گیگابایتی و سرعت دانلود تا ۲۵۰۰ مگابایت‌بر‌ثانیه را ارائه دهند. Ugreen همچنین مدلی کوچک‌تر تمام فلش را برای کاربران حرفه‌ای عرضه می‌کند که چهار اسلات درایو SSD M.2، یک پورت HDMI 8K و یک تراشه‌ی Wi-Fi داخلی دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات