چطور پردازنده مناسب را با کمترین هزینه بخرم؟

چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
لوگو اینتل جعبه پردازنده نسل ۱۴ رپتور لیک رفرش
پیش از خرید پردازنده چه باید بدانیم؟ چطور گزینه مناسب را پیدا و چطور آن‌ها را مقایسه کنیم؟
تبلیغات

در بخش محصولات زومیت شما علاوه‌بر اطلاع از قیمت پردازنده اینتل و قیمت پردازنده AMD می‌توانید به‌صورت کامل مشخصات فنی آن‌ها را مقایسه کنید؛ از تغییرات قیمت CPU آگاه شوید و با انتخاب از بین فروشندگان آن، خرید ارزان‌تری داشته باشید.

بیش از ۶۰۰ پردازنده از نسل‌های قدیمی تا جدیدترین‌ محصولات اینتل و AMD در بخش محصولات زومیت قابل مقایسه هستند.

وقتی صحبت از خرید CPU به میان می‌آید با قطعه‌ای اساسی طرف هستیم که روی انتخاب سایر قطعات شما و ارتقای آن‌ها نیز تأثیر مستقیم دارد.

بودجه من چقدر است؟ شما به کمک اسلایدر قیمت در صفحات لیست پردازنده می‌توانید بازه قیمتی مورد نظر خود برای خرید پردازنده را مشخص کنید.

قیمت و اطلاعات پردازنده در بخش محصولات زومیت

مادربرد فعلی شما چیست؟ پیش از خرید مادربرد جدید یا اگر مادربردی در اختیار دارید، حتماً در بخش مادربرد در محصولات زومیت سری به مشخصات پردازنده‌های سازگار بزنید.

اگر می‌خواهید مهم‌ترین رقبای پردازنده مورد نظر خود را ببینید یا خودتان محصولات را مقایسه کنید، بد نیست سری به صفحه مقایسه‌ CPU بزنید.

مشخصات فنی پردازنده‌ها در بخش محصولات زومیت برگرفته از سایت سازنده است تا شما بتوانید هرچه ساده‌تر و کامل‌تر سی پی یو های این دو رقیب دیرینه یعنی اینتل و AMD را مقایسه کنید.

لیست پردازنده و CPU در بخش محصولات زومیت

چه خنک‌کننده‌ای بخرم؟ پس از انتخاب پردازنده در صورتی که نخواهید از خنک کننده بادی همراه آن (در نسخه‌های باکس) استفاده کنید، می‌توانید مشخصات و قیمت فن پردازنده و همچنین جدیدترین انواع خنک کننده مایع را پیش از خرید مقایسه کنید.

اگر در مورد انتخاب پردازنده، خرید رم سازگار و خنک‌کننده مناسب برای آن سؤالی داشتید، می‌توانید در صفحه پردازنده مورد نظر خود در بخش محصولات زومیت سؤال خود را مطرح کنید تا زومیت و دیگر کاربران در سریع‌ترین زمان به آن پاسخ دهند. این سؤال شاید برای دیگران نیز پیش آمده باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات