ژنراتور خورشیدی قدرتمند Bluetti، همراه با دیگر محصولات این شرکت معرفی شد

دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
بلوتی در CES ۲۰۲۲ جدیدترین فناوری‌ باتری‌های جدید خود را به نمایش گذاشت.
تبلیغات

در نمایشگاه CES ۲۰۲۲، بلوتی (Bluetti) فناوری باتری جدیدی را همراه با محصولات دیگرش معرفی کرد. در این مقاله همه‌ی آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

ژنراتور خورشیدی NA300 بلوتی اولین در جهان است

به گزارش 9to5google، یکی از جالب‌ترین محصولاتی که بلوتی در CES ۲۰۲۲ معرفی کرد، اولین ژنراتور خورشیدی یون‌سدیم در جهان است. سیستم NA300 و ماژول باتری B480 آن از فناوری یون‌سدیم برای افزایش سرعت شارژ و بهبود عملکرد در محیط‌هایی با دمای پایین استفاده می‌کنند. بلوتی می‌گوید باتری یون‌سدیم آن می‌تواند در کمتر از ۳۰ دقیقه در دمای اتاق از صفر تا ۸۰ درصد شارژ شود و نرخ ماندگاری آن در دمای پایین منفی ۲۰ درجه سانتیگراد بیش از ۸۵ درصد است.

باتری های Bluetti

این فناوری باتری جدید اولین بار در NA300، سیستمی قابل مقایسه با EP500 Pro، استفاده می‌شود. سیستم مذکور دارای ظرفیت داخلی ۳۰۰۰ وات ساعت با پشتیبانی از حداکثر دو ماژول باتری B480 با سرعت ۴۸۰۰ وات ساعت است. مانند بسیاری از سیستم‌های دیگر بلوتی، NA300 دارای چهار شاخه‌ی 20A و یک پورت خروجی 30A دیگر است. همچنین می‌تواند ۳۰۰۰ وات ورودی شارژ خورشیدی را تحمل کرده که آن را به یکی از سریع‌ترین ژنراتورهای خورشیدی تبدیل می‌کند. با ورودی AC، باتری را می‌توان تنها در ۳۰ دقیقه تا ۸۰ درصد شارژ کرد.

«APEX» سرانجام به AC500 بلوتی رسید

ستاره نمایش بلوتی در CES، سیستم مورد انتظار APEX، یعنی Bluetti AC500 بود. این محصول که توسعه‌ی آن حدود دو سال به طول انجامید، می‌تواند با استفاده از اینورتر موج سینوسی خالص (قدرتمندترین اینورتری که شرکت تا به حال روی محصولی استفاده کرده و یکی از قدرتمندترین گزینه‌های موجود در بازار) توان عظیم ۵۰۰۰ واتی را ارائه دهد.

باتری های Bluetti

بلوتی می‌گوید می‌توان این سیستم عظیم را با AC، نیروی خورشیدی یا هر دو تا ۸۰۰۰ وات برق شارژ کرد. شارژ AC به تنهایی می‌تواند ۵۰۰۰ وات ورودی داشته باشد، در‌ حالی‌که شارژ خورشیدی تنها تا ۳۰۰۰ وات می‌رسد.

EB3A قول می‌دهد همراه قدرتمند مسافران باشد

بلوتی مطمئناً بیشتر به‌خاطر باتری‌های بزرگ‌تر و اینورترهایش شناخته شده، اما شرکت مذکور این بار با بانک باتری قابل‌حمل جدید و پیشرفته‌ای به نمایشگاه CES ۲۰۲۲ آمد. بلوتی EB3A دارای اینورتر موج سینوسی خالص ۶۰۰ واتی و ظرفیت باتری ۲۸۸ وات ساعت است. باتری می‌تواند تا ۲۰۰ وات ورودی خورشیدی را نیز پشتیبانی کند.

باتری های Bluetti

EB3A فقط از یک کابل برای شارژ استفاده می‌کند. علاوه بر این، می‌تواند با سرعت ۶۰۰ وات، در ۲۰ دقیقه از صفر به ۸۰ درصد برسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات