شایعه: اپل در رویداد WWDC 2021 احتمالا محصول سخت‌افزاری رونمایی نمی‌کند

دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گفته یکی از افشاگران، اپل در مراسم WWDC 2021 محصول سخت‌افزاری معرفی نمی‌کند.
تبلیغات

اپل تا ساعاتی دیگر رویداد WWDC امسال را در به‌صورت مجازی برگزار و در آن، پیش‌نمایشی از آخرین دستاوردهای نرم‌افزری‌اش را ارائه می‌کند. پیش‌ازاین، گمان می‌رفت غول دنیای فناوری در رویداد مذکور برخی محصولات سخت‌افزاری نظیر مک‌بوک پرو جدید را نیز رونمایی می‌کند که احتمالا کالبد و قلب تپنده جدیدی خواهند داشت. بااین‌حال، l0vetodream، افشاگر خوش‌نام محصولات اپل، با ارسال توییتی اعلام کرده است که در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان، این شرکت محصول سخت‌افزاری‌ رونمایی نمی‌کند.

توییت افشاگر محصولات اپل

افشاگر یادشده در پاسخ به توییت یکی از دنبال‌کنندگانش با این مضمون که «آیا اطلاعیه‌های سخت‌افزاری در WWDC 2021 وجود خواهد داشت؟» بیان می‌کند هیچ سخت‌افزاری در این رویداد معرفی نخواهد شد. افزون‌براین، گفته می‌شود اپل رابط کاربری جدیدی حداقل برای یکی از سیستم‌عامل‌های نرم‌افزاری‌اش رونمایی می‌کند؛ البته مشخص نیست کدام سیستم‌عامل خواهد بود.

تاکنون، شایعات ضدونقیضی درباره معرفی مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی در رویداد WWDC 21 منتشر شده است. عده‌ای بر این باورند که غول دنیای فناوری نوت‌بوک‌های جدیدش را در سی‌ودومین رویداد توسعه‌دهندگان معرفی می‌کند و عده‌ای دیگر مدعی هستند این شرکت به‌دلیل کمبود جهانی نیمه‌هادی و تبعاتش بر مدارهای مجتمع که در نمایشگرهای mini-LED استفاده می‌شود، تا اواخر نیمه‌ دوم سال ۲۰۲۱ محصولات یادشده را نمی‌تواند عرضه کند.

مارک گِرمن از بلومبرگ قبلا گزارش داده بود که مدل‌های بازطراحی‌شده مک‌بوک پرو اوایل تابستان امسال رونمایی می‌شوند؛ درحالی‌که جان پراسر انتظار دارد اپل در رویداد امشب WWDC 2021 نوت‌بوک‌هایی حرفه‌ای معرفی کند. دراین‌میان، دیجی‌تایمز با بررسی زنجیره تأمین محصولات اپل، مدعی است تا نیمه دوم سال ۲۰۲۱ محصولات مذکور رونمایی نخواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات