انتشار فهرست کامل محصولاتی که اپل در فصل پاییز رونمایی می‌کند

پنج‌شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
مینگ‌چی کو در گزارش جدید خود، فهرست کاملی از محصولاتی را آورده است که اپل در رویداد پاییزه‌ی خود معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

باز هم مینگ‌چی کو به عنوان تحلیلگر سرشناس محصولات اپل که هم‌اکنون در شرکت TF International Securities فعالیت دارد، در جدیدترین یادداشت خود فهرست محصولات جدیدی را آورده است که پیش‌بینی می‌شود کوپرتینونشین‌ها در رویداد فصل پاییز خود معرفی کنند. مینگ‌چی کو علاوه‌بر گزارش قبلی که در مورد مدل‌های جدید آیفون ۲۰۱۸ اپل بود، در گزارش جدید خود جزئیات و مشخصات سخت‌افزاری جدیدی درباره‌ی به‌روزرسانی خط تولید تبلت آیپد پرو، به‌روزرسانی رایانه‌های مک از جمله مک مینی، اندازه‌ی صفحه نمایش مورد انتظار اپل واچ و موارد دیگر به اشتراک گذاشته است. زومیت را همراهی کنید.

در فهرست زیر می‌توانید جمع‌بندی محصولاتی را مشاهده کنید که احتمالا اپل در فصل پاییز رونمایی خواهد کرد:

سه دستگاه آیفون جدید شامل، مدل به‌روزرسانی شده‌ی ۵.۸ اینچی OLED، مدل جدید ۶.۵ اینچی OLED و مدل جدید ۶.۱ اینچی LCD

مدل‌های به‌روز شده‌ی آیپد پرو مجهز به فیس آیدی و فاقد دکمه‌ی هوم، آیپد ۱۲.۹ اینچی به‌روز شده و از قرار معلوم یک مدل جدید ۱۱ اینچی

چندین به‌روزرسانی مهم سخت‌افزاری برای خط تولید مک شامل، به‌روزرسانی پردازنده برای مک‌بوک، مک‌بوک پرو و یک آیمک با ارتقاء قابل توجه ویژگی‌های نمایشگر و در نهایت مدل جدیدی از مک مینی

نوت‌بوک جدید ارزان قیمت که به اعتقاد مینگ‌چی کو نامی غیر از مک‌بوک ایر دارد

به‌روزرسانی اپل واچ با صفحه نمایش بزرگ‌تر ۱.۵۷ اینچ و ۱.۷۸ اینچی به ترتیب برای مدل زنانه و مردانه همراه با ضربان سنج قلبی بهبود یافته

تولید انبوه شارژر بی‌سیم ایرپاور و هدفون بی‌سیم ایرپاد

اپل‌‌واچ سری ۴ در برابر اپل‌واچ سری ۳

در تصویر گرافیکی ذیل می‌توانید خلاصه‌ای از پیش‌بینی‌های مینگ‌چی کو را مشاهده کنید.

آیفون، آیپد، اپل واچ، مکبوک پرو،، آیمک، مک مینی، ایرپاور، ایرپاد

طبق شایعه‌ها و به گفته‌ی مینگ‌چی کو، به نظر می‌رسد مدل ۱۱ اینچی آیپد جایگزینی برای آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی موجود باشد؛ بنابراین از این به بعد خط تولید آیپدهای اپل شامل مدل ۷.۹ اینچ، ۹.۷ اینچ، ۱۱ اینچ و ۱۲.۹ اینچ خواهد بود. مینگ‌چی کو به‌طور ویژه‌ای به مدلی‌هایی با اندازه‌ی نمایشگر ۱۱ اینچ (نه ۱۰.۵ اینچ گرد شده به ۱۱) و ۱۲.۹ اینچ (نه ۱۳ اینچ) اشاره می‌کند که گویای خاص بودن آن‌ها است. این موضوع نشان‌دهنده‌ی اندازه‌ی کوچک‌تر کلی بدنه‌ در مقابل آیپدی با بدنه‌ی سنگین همراه با صفحه نمایش بزرگ‌تر است. در ادامه می‌توانید مقایسه‌ای تصویری از آیپد پرو ۱۰.۵ اینچ و آیپد ۱۱ اینچ مفهومی آینده‌ی اپل را مشاهده کنید.

آیپد پرو 10.5 اینچ و آیپد پرو 11 اینچ

آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی در برابر آیپد پرو ۱۱ اینچی

در مورد ساعت هوشمند اپل، تعجب‌آور نیست که بدون تغییر اندازه‌ی کلی بدنه، شاهد بزرگ‌تر شدن صفحه نمایش آن باشیم. در واقع باید در مراسم ویژه‌ی فصل پاییز با اپل واچ بدون حاشیه مواجه شویم. به گفته‌ی مینگ‌چی کو، اندازه‌ی صفحه نمایش ۱.۵۷ اینچ و ۱.۷۸ اینچی به‌طور خاص برای مدل‌های جدید اپل واچ در نظر گرفته شده است. اندازه‌ی قطر صفحه نمایش دو مدل کنونی اپل واچ برابر ۱.۳۲ اینچ و ۱.۵ اینچ است؛ بنابراین کوچک‌ترین مدل اپل واچ آینده، بزرگ‌تر از بزرگ‌ترین مدل اپل واچ کنونی خواهد بود. به احتمال زیاد اپل همان اندازه‌ی قاب ۳۸ میلی‌متری و ۴۲ میلی‌متری را برای مدل‌های جدید خود حفظ خواهد کرد.

آیفون 10، آیپد پرو و اپل واچ

طبق گزارش بلومبرگ که در اوایل سال جاری میلادی منتشر شد، ایرپادهای جدید اپل از قابلیت فعال شدن صوتی با عبارت «Hey Siri» پشتیبانی خواهند کرد. به علاوه، طبق گزارش بلومبرگ و معرفی پیش از موعد اپل در رویداد مربوط به آیفون ۱۰، شارژر بی‌سیم ایرپاور به‌طور قطعی قرار است در رویداد فصل پاییز امسال اپل (روزهای پایانی ماه سپتامبر) رونمایی شده و عرضه شود.

اپل واچ 3

با تمام این اوصاف، پیش‌بینی مینگ‌چی کو از خطرهای بالقوه برای سرمایه‌گذارها شامل تقاضای کم‌تر از حد انتظار برای محصولات جدید و تاخیر در روند تولید و فروش است. با این حال، خط تولید فصل پاییز کوپرتینویی‌ها بدون شک شامل به‌روزرسانی کلانی در تمامی بخش‌های سخت‌افزاری برای مشتریان اپل خواهد بود. شما محصولات سخت‌افزاری آینده‌ی اپل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا اپل می‌تواند با ارائه‌ی محصولات جدید، دوباره شگفتی‌آفرین باشد؟ محصول سخت‌افزاری مورد علاقه‌ی شما کدام است؟ لطفا نظرات خود را در بخش دیدگاه‌های زومیت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات