نوکیا 3 با نمایشگر ۵ اینچی و قیمت ۱۳۹ یورویی رونمایی شد

یک‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
مطالعه 3 دقیقه
نوکیا دقایقی پیش در جریان برگزاری کنفرانس خود در MWC 2017 گوشی هوشمند پایین رده‌ی نوکیا ۳ را رونمایی کرد.
تبلیغات

نوکیا دقایقی پیش در جریان برگزاری کنفرانس خود طی کنگره‌ی جهانی موبایل از گوشی هوشمند نوکیا ۳ که در هفته‌های اخیر شایعات بسیاری در مورد آن شنیده بودیم، رونمایی کرد.

نوکیا ۳ را باید به عنوان یک گوشی هوشمند پایین رده شناخت. این محصول با وجود اینکه جزو محصولات ارزان قیمت بازار قرار دارد، اما ظاهر آن می‌تواند در برابر رقبای هم رده بسیار جذاب و چشم‌نواز به نظر برسد. نوکیا ۳ از وجود بدنه‌ی آلومینیومی بهره می‌برد. کمپانی فنلاندی در این گوشی هوشمند آلومینیوم سری ۶۰۰۰ به کار برده است. HMD Global از یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی در این گوشی هوشمند استفاده کرده است. دوربین پشتی این گوشی هوشمند ۸ مگاپیکسل و مجهز به فوکوس خودکار  است. از جمله‌ی مشخصات فنی دیگر این گوشی هوشمند باید به پوشش نمایشگر گوریلا گلس، تراشه‌ی MTK6737 مدیاتک با بهره‌گیری از چهار هسته‌ی پردازشی، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و همچنین حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد. نوکیا ۳ در رنگ‌های نقره‌ای سفید، مشکی مات، آبی و مسی سفید راهی بازار خواهد شد.

بر اساس اطلاعات ارائه شده، این گوشی هوشمند در نیمه دوم سال جاری میلادی با برچسب قیمت ۱۳۹ یورویی (۱۴۷ دلار) راهی بازار خواهد شد. نکته‌ی جالب توجه در مورد نوکیا ۳، بهره‌گیری از آخرین نسخه‌ی به‌روز شده‌ی سیستم‌عامل اندروید یا همان اندروید ۷.۱.۱ بدون وجود رابط کاربری اختصاصی این کمپانی است. با توجه به اینکه گوگل بروزرسانی‌های امنیتی ماهیانه‌ برای سیستم‌عامل خود منتشر می‌کند، نوکیا ۳ نیز از این قاعده مستثنا نیست و حتی از گوگل اسیستنت بهره خواهد برد.

نوکیا 3
نوکیا 3
نوکیا 3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات