پخش زنده کنفرانس معرفی کارت‌های گرافیک AMD Radeon RX 6000 [ساعت ۱۹:۳۰]

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
مطالعه 1 دقیقه
AMD تا ساعاتی دیگر درجریان رویدادی آنلاین از کارت‌های گرافیک رادئون سری RX 6000 موسوم به Big Navi رونمایی می‌کند.
تبلیغات

پس از اشاره‌ای کوتاه و مختصر به قدرت پردازشی نسل بعدی کارت‌های گرافیک رادئون در جریان مراسم رونمایی از معماری ذن ۳، AMD بالاخره قرار است تا ساعاتی دیگر به‌صورت رسمی از کارت‌های گرافیک سری Radeon RX 6000 موسوم به بیگ نَوی (Big Navi) رونمایی کند.

AMD که مدت‌ها نتوانسته بود در بخش پردازنده و کارت گرافیک محصول تحسین‌شده و قابل رقابتی عرضه کند، در سال‌های اخیر توانسته است با پردازنده‌های قدرتمند رایزن، تحسین منتقدان و بخش قابل توجهی از سهم بازار پردازنده‌های دسکتاپ را (از پایین رده گرفته تا بالارده) به‌دست آورد. با وجود تلاش زیاد در بخش GPU برای رسیدن به نتیجه‌ای مشابه، متاسفانه پردازنده‌های گرافیکی AMD با معماری‌های RDNA 1 و RDNA 2 خارج از دنیای کنسول‌های بازی نتوانستند موفقیت قابل‌توجهی کسب کنند و انویدیا همچنان سلطان بلامنازع کارت‌های گرافیک بالارده‌ی دسکتاپ است.

AMD اما امید دارد کارت‌های گرافیک سری Radeon RX 6000 بتوانند به رقیب جدی برای محصولات سری RTX 3000 انویدیا تبدیل شوند. کنفرانس امروز با نام Where Gaming Begins: Ep. 2 که طبق معمول با اجرای لیسا سو، مدیرعامل AMD خواهد بود را می‌توانید در ادامه‌ی همین مطلب تماشا کنید.

پخش زنده رویداد

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات