AMD آپدیت رفع باگ آدرنالین را منتشر می‌کند

جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رئیس بخش نرم‌افزار شرکت AMD از ارائه‌ی بروزرسانی رفع باگ فوری برای کارت‌های گرافیک Radeon خبر داد.
تبلیغات

شرکت AMD اخیرا به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی با نام Adrenalin Edition برای کارت‌ گرافیک Radeon منتشر کرد. این بروزرسانی با تمام خوبی‌هایی که داشت، بازی‌های مبتنی بر Directx 9 را با مشکل مواجه کرد. این یعنی پس از نصب بروزرسانی، بازی‌هایی مانند ویچر و Command & Conquer دیگر قابل اجرا نخواهند بود. اما جای نگرانی نیست؛ چرا که بر خلاف گزارش‌های اخیر AMD اعلام کرده است یک بروزرسانی فوری را برای حل این مشکل در دستور کار قرار داده است.

بر اساس بررسی‌ها، تمام بازی‌های DirectX 9 دچار مشکل نمی‌شوند؛ اما چنانچه هنگام اجرای بازی با خطای Fata error: Exception in exception handler مواجه شوید، یعنی قطعا به مشکل برخورده‌اید.

پیش‌تر، یکی از کارمندان AMD عنوان کرده بود از آن‌جایی که بازی Command &Conquer مربوط به سال‌ها پیش است، هیچ گونه به‌روزرسانی برای حل مشکل آن در کار نخواهد بود.

این گفته اخیرا توسط تری میکدان، رئیس بخش نرم‌افزار AMD، تکذیب شد.

میکدان اظهار نظر آن کارمند AMD با نام کاربری Ray M را اشتباه انسانی دانست و گفت او فکر می‌کرده مشکل به آن بازی به‌خصوص محدود است و اطلاع نداشته که بعد از به‌روزرسانی، تقریبا تمام بازی‌های DirextX 9 به مشکل برخورده‌اند.

بنابراین  اگر به‌روزرسانی آدرنالین را دریافت کرده و با مشکل یادشده مواجه شده‌اید، کافی است کمی صبور باشید. به‌روزرسانی رفع باگ در راه است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات