بازی لگوییِ هورایزن به‌طور هم‌زمان برای پلی‌استیشن و کامپیوتر منتشر می‌شود

شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
بازی Lego horizon Adventures
بازی LEGO Horizon Adventures با داستانی گیرا، شما را به دل ماجراجویی‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌ی دنیای هورایزن می‌برد.
تبلیغات

دنیای قبایل انسان‌ و ماشین‌های شبیه به دایناسور، در جدیدترین ماجراجویی خود ظاهری متفاوت دارد. استودیو پلی‌استیشن در رویداد Summer Game Fest 2024 از بازی LEGO Horizon Adventures رونمایی کرد؛ عنوانی که فرنچایز محبوب Horizon ساخته‌ی Guerrilla Games را به دنیای لگو می‌آورد.

در این بازی، ماشین‌های شناخته‌شده‌ی Horizon Zero Dawn و Horizon Forbidden West حالتی لگویی پیدا کرده‌اند و مثل سایر عناوین لگو، از آجرهای رنگارنگ ساخته شده‌اند. LEGO Horizon Adventures به‌زودی برای پلی‌ استیشن ۵، کامپیوترهای شخصی ویندوزی و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

بر اساس پست وبلاگی پلی‌استیشن، داستان LEGO Horizon Adventures در آینده‌ای دور روایت می‌شود، جایی‌ که زمین از آجرهای لگو ساخته شده است و موجودات عظیم‌الجثه شبیه به دایناسور در آن پرسه می‌زنند. آلی، شخصیت اصلی بازی، به‌عنوان نوزاد در غاری پیدا و توسط شکارچی کارکشته‌ای به نام راست (Rost) بزرگ می‌شود. راست، فنون بقا در طبیعت وحشی را به آلی آموزش می‌دهد.

روزی فرا می‌رسد که آلی برای کشف سرنوشت واقعی خود راهی سفری پرمخاطره می‌شود. او با هدایت هولوگرام هزارساله‌ی دانشمندی به نام الیزابت، باید با هلیس (Helis) رهبر گروهی از آفتاب‌پرستان که به موجودی شرور و مرموز سجده می‌کنند، روبه‌رو شود. در این ماجراجویی که از بلندترین کوه‌ها تا عمیق‌ترین دره‌ها را در بر می‌گیرد و همه به زیبایی با قطعات لگو بازسازی شده‌اند، ماجراهای بیشتری در انتظار آلی و دوستانش است.

شما می‌توانید در LEGO Horizon Adventures به‌تنهایی به ماجراجویی بپردازید یا ازطریق بخش چندنفره (Couch Co-op) یا آنلاین، لحظات خوشی را با دوستانتان تجربه کنید. بازی مذکور طوری طراحی شده است که بدون‌ نیاز به تقسیم صفحه‌نمایش، تجربه‌ای دونفره ارائه می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات