بازی مورد انتظار Civilization VII بالأخره برای کامپیوتر و کنسول‌ها معرفی شد

شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
مطالعه 1 دقیقه
بازی Civililization VII
نسخه‌ی هفتم بازی استراتژیک Civilization در راه است؛ امپراتوری خود را در سال ۲۰۲۵ برپا کنید.
تبلیغات

طرفداران بازی‌های استراتژیک شبیه‌ساز امپراتوری حتماً با سری بازی‌های Civilization آشنا هستند. این فرنچایز محبوب با گیم‌پلی عمیق و جذابش، در طول سال‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده است.

در جریان رویداد Summer Game Fest 2024، مشخص شد جدیدترین نسخه از این سری، یعنی Civilization VII در سال ۲۰۲۵ روی کامپیوتر شخصی، کنسول‌های ایکس‌ باکس وان، ایکس‌ باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس، پلی‌ استیشن ۴، پلی‌ استیشن ۵ و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

درحال‌حاضر اطلاعات زیادی از Civilization VII دردسترس نیست، اما همان‌طور که از این سری بازی‌ها انتظار می‌رود، احتمالاً با عنوان استراتژیکی طرف هستیم که گیمرها در آن نقش رهبران تمدن‌های مختلف را در طول تاریخ ایفا و با یکدیگر رقابت می‌کنند. برای مثال، امکان دارد در نقش کلئوپاترا بازی کنید و با تدی روزولت وارد نبرد شوید. همچنین در نسخه‌های پیشین، روش‌های مختلفی برای رسیدن به پیروزی وجود داشت و گیمرها باید ضمن پیشرفت تمدن خود، مراقب تحرکات رقبایشان نیز می‌بودند. به احتمال زیاد، Civilization VII نیز از همین الگو پیروی خواهد کرد.

سید مایر، مؤسس و مدیر استودیو فیرکسیس گیمز، پس از نمایش تیزر اولیه اعلام کرد که رونمایی کامل از Civilization VII در اواخر تابستان امسال انجام خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات