بازی رزیدنت اویل جهان‌باز می‌شود؟

یک‌شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
پوستر بازی Resident Evil 9؛ ترکیب صورت یک مرد و گرگ
Resident Evil 9 احتمالاً یک بازی جهان‌باز خواهد بود و تجربه‌ای همه‌جانبه و هیجان‌انگیز ارائه خواهد داد.
تبلیغات

با نزدیک شدن به سالگرد سه ‌سالگی Resident Evil Village، طرفداران سری Resident Evil چشم‌انتظار نسخه‌ی اصلی بعدی این سری هستند؛ بااین‌حال کپکام هنوز از Resident Evil 9 پرده‌برداری نکرده است.

داسک گولم، افشاگر سرشناس، پستی را در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) منتشر کرد که جزئیاتی را درباره‌ی بازی Resident Evil 9 نشان می‌دهد. براساس گفته‌ی داسک گولم، این بازی از فناوری جهان‌باز موتور RE Engine که کپکام در Dragon’s Dogma 2 نیز استفاده کرده بود، بهره می‌گیرد.

کپکام بازی‌های Dragon's Dogma 2 و Resident Evil 9 و Monster Hunter Wilds را به‌کمک یک موتور به‌هم متصل خواهد کرد. ایجاد ارتباط بین بازی‌ها توسط کپکام بی‌سابقه نبوده است و این شرکت پیش‌تر بازی‌های Resident Evil 7 و Devil May Cry 5 و Resident Evil 2 را نیز به‌هم متصل کرده بود.

کپکام قصد دارد علاوه‌بر حفظ هویت بازی‌های Resident Evil 9 و Monster Hunter Wilds پایه‌های آن‌ها را با فناوری جهان‌باز گسترش دهد. کپکام قبلاً این کار را برای بازی Dragon’s Dogma 2 انجام داده بود.

کپکام از سال ۲۰۱۸ مشغول توسعه‌ی بازی Resident Evil 9 بوده است و احتمالاً قبل از سال ۲۰۲۵ آن را عرضه می‌کند. این بازی بیشترین بودجه‌ی توسعه را در تاریخ این شرکت به خود اختصاص داده و تنها یکی از پنج بازی Resident Evil است که در کپکام در حال توسعه هستند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات