از ۸ آبان می‌توانید بازی Resident Evil Village را روی آیفون ۱۵ پرو تجربه کنید

دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بازی Resident Evil Village روی آیفون ۱۵ پرو
کپکام در نمایشگاه بازی توکیو اعلام کرد که Resident Evil Village در ۳۰ اکتبر ۲۰۲۳ (۸ آبان ۱۴۰۲) برای آیفون ۱۵ پرو و آیپد اپل منتشر خواهد شد.
تبلیغات

کپکام در نمایشگاه گیمینگ توکیو توضیحاتی درباره‌ی انتشار بازی Resident Evil Village برای آیفون ۱۵ پرو ارائه داد. این شرکت قیمت پورت‌های موبایلی بازی مذکور و Resident Evil Village را نیز اعلام کرد. اگرچه نصب این عناوین رایگان است، برای تجربه‌ی کامل به خرید درون‌برنامه‌ای نیاز دارید که به‌ترتیب ۶۰ و ۴۰ دلار خواهد بود.

بازی Resident Evil 4 Remake در اپ‌استور فعال و با برچسب به‌زودی در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ فهرست شده است و کاربران می‌توانند آن را پیش‌خرید کنند. هر دو بازی کپکام از کنترل‌های لمسی، کنترلرهای فیزیکی، ویژگی‌های چندلمسی، HDR و... پشتیبانی می‌کنند.

Resident Evil 4 Remake و Resident Evil Village در حاشیه‌ی معرفی آیفون ۱۵ پرو اپل به‌نمایش درآمدند. آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس از پردازنده A17 Pro بهره می‌برند که به‌گفته‌ی غول فناوری اهل کوپرتینو، با بهره‌گرفتن از پردازنده گرافیکی کاملاً جدید و پشتیبانی از رهگیری پرتو (Ray Tracing) سخت‌افزاری، کیفیتی در سطح کنسول‌ بازی ارائه خواهد داد. ما در زومیت ادعای اپل مبنی‌بر کنسولی بودن کیفیت بازی‌ها در آیفون ۱۵ پرو را بررسی کرده‌ایم که درصورت تمایل، می‌توانید ویدیو آن را تماشا کنید.

آیفون ۱۵ به درگاه USB C مجهز شده است و همه‌ی مدل‌های این گوشی از DisplayPort پشتیبانی می‌کنند. این یعنی می‌توان خروجی نمایشگر گوشی اپل را با وضوح 4K و نرخ ۶۰ فریم‌‌برثانیه روی تلویزیون انتقال داد.

کپکام در رویداد آیفون ۱۵ اپل تأیید کرد که Resident Evil 4 Remake برای دستگاه‌های مجهز به macOS و iPadOS با تراشه‌ی M1 دردسترس قرار خواهد گرفت. Resident Evil Village همین‌حالا هم برای macOS منتشر شده است؛ بنابراین، نسخه‌ی iOS و iPadOS بازی درست قبل‌ از هالووین منتشر خواهد شد و از مک و آیپد مجهز به سیستم-روی-چیپ M1 و M2 پشتیبانی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات