جی تی ای ۶ چهره صنعت بازی را تغییر خواهد داد

پنج‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
دو شخصیت اصلی بازی جی تی ای ۶ / GTA VI پوستر
تحلیلگر سرشناس صنعت بازی می‌گوید GTA 6 چهره‌ی این صنعت را تغییر خواهد داد.
تبلیغات

راک‌استار با انتشار اولین تریلر بازی GTA 6 در دسامبر ۲۰۲۳ (آذر و دی ۱۴۰۲) طوفانی در اینترنت به‌راه انداخت. این بازی به‌سرعت به سرتیتر بیشتر خبرگزاری‌ها تبدیل شد و رکوردهای جدیدی در تعداد بازدید تریلر یک بازی ثبت کرد.

مت پیسکاتلا، تحلیلگر خوش‌سابقه‌ی صنعت بازی، در مصاحبه‌ای می‌گوید که GTA 6 یک بازی بسیار مهم خواهد بود که چهره‌ی این صنعت را تغییر خواهد داد.

۲۰۲۳ سال سختی برای صنعت بازی بود، از اخراج بیش‌از ۱۶ هزار کارمند فعال در این حوزه گرفته تا لغو ساخت بازی‌های بزرگ؛ اما پیسکاتلا می‌گوید به‌ آینده امیدوار است. به‌گفته‌ی پیسکاتلا تاکنون چیزی به بزرگی بازی GTA 6 برای صنعت بازی وجود نداشته است. بنابراین انتظار می‌رود دوران سخت این صنعت در سال ۲۰۲۵ به پایان برسد.

GTA 5 پس از گذشت یک دهه همچنان جزو محبوب‌ترین بازی‌های تاریخ محسوب می‌شود و این نشان می‌دهد بازار تا چه حد تشنه‌ی نسخه‌ی جدید است. با وجود اینکه هنوز زمان نسبتا زًیادی تا انتشار رسمی GTA 6 در سال ۲۰۲۵ باقی مانده است اما هیجان پیرامون بازی به‌این زودی‌ها فروکش نخواهد کرد.

هیجان بالا و انتظار زیاد گیمرها از بازی GTA 6 نشان می‌دهد که باید منتظر استقبال شدیدی از این بازی باشیم. به‌راحتی می‌توان پیش‌بینی کرد که این بازی موفقیت نسل‌های قبلی خود را ادامه خواهد داد.

بازی GTA 6 در سال ۲۰۲۵ برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات