فرضیه تأییدنشده: زمان انتشار دومین تریلر GTA 6 در تریلر اول نهفته است

شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بازی Grand Theft Auto VI
یکی از طرفداران پروپاقرص GTA 6 اعتقاد دارد شکل پرنده‌ها در اولین تریلر بازی به تاریخ انتشار دومین تریلر اشاره دارد.
تبلیغات

تب‌وتاب زیادی برای GTA 6 وجود دارد و حتی قبل‌ از انتشار اولین تریلر رسمی بازی شاهد انتشار خبرها و شایعات مختلف درمورد آن بودیم. پس‌ از انتشار اولین تریلر، طرفداران این سری با دقت هر فریم کلیپ را بررسی کرده‌اند تا سرنخ‌ها و نکات پنهان را کشف کنند.

کاربری‌ به نام Reckoning_2439 در ردیت باور دارد با بررسی دقیق تریلر بازی GTA 6 متوجه شده است پرندگانی که در این ویدیو دیده می‌شوند در واقع به ماه‌های انتشار دو تیزر بعدی بازی اشاره دارند. شما می‌توانید این پرندگان را در دو صحنه‌ی ابتدایی تریلر مشاهده کنید.

شکل پرندگان در اولین تریلر رسمی بازی GTA 6 و اشاره با تاریخ انتشار تریلر بعدی

ابتدا ۶ پرنده را می‌بینیم که بر فراز بزرگ‌راهی در Vice City در حال پرواز هستند و بلافاصله‌ پس‌ از آن ۱۰ پرنده‌ی دیگر بر فراز حصار سیم‌خاردار پرواز می‌کنند. این کاربر اعتقاد دارد تعداد پرندگان درواقع به ماه ژوئن (خرداد-تیر ۱۴۰۳) و اکتبر (مهر-آبان ۱۴۰۳) اشاره دارد و راک‌استار تیزرهای بعدی بازی را در این ماه‌ها منتشر خواهد کرد.

جای تعجب نیست بسیاری از طرفداران با Reckoning_2439 موافق نیستند و ایده‌ی او را نوعی دیوانگی توصیف می‌کنند. به‌هرحال یکی از کاربران اشاره کرد راک‌استار از تصویر ماه برای اشاره به تاریخ انتشار اولین تریلر رسمی GTA 6 استفاده کرده است و به‌همین‌دلیل شاید سرنخ‌های دیگری در اولین تریلر بازی ارائه داده باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات