ترکیب برنده؛ کنسول بازی تکنو ترکیب دسته حرفه‌ای با عینک واقعیت افزوده است

دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
عینک و کنسول دستی تکنو نمای جلو مدل مشکی
تکنو کنسول هیجان‌انگیزی رونمایی کرده است که دسته‌ی شبیه ایکس باکس دارد و از عینک واقعیت افزوده استفاده می‌کند.
تبلیغات

تکنو با دست پر در نمایشگاه MWC 2024 حضور پیدا کرد و محصولات هیجان‌انگیزی به‌نمایش گذاشت. این شرکت با رونمایی عینک هوشمند و کنسول دستی اعلام کرد که می‌خواهد دامنه‌ی فعالیتش را از بازار موبایل فراتر ببرد.

بر اساس بیانیه‌ی مطبوعاتی تکنو، Pocket Go یک کنسول دستی ویندوزی است که با عینک هوشمند این شرکت سازگاری دارد و کاربر را در محتوای گیمینگ غوطه‌ور می‌کند.

عینک و کنسول دستی تکنو نمای جلو

عینک تکنو نمایشگر ۰٫۷۱ اینچ میکرو اولد دارد که زاویه‌ی دیدش معادل یک تلویزیون ۲۱۵ اینچ از فاصله‌ی ۶ متری است. کنترلر ۵۰ درصد کوچک‌تر و ۳۰ درصد سبک‌تر از کنسول‌های بازی دستی مرسوم نظیر Asus ROG Ally است و شبیه دسته ایکس باکس به نظر می‌رسد.

تکنو می‌گوید کنسول جدیدش دارای پردازنده‌‌ای مرکزی با هشت هسته و ۱۶ رشته است و فرکانسش به حداکثر ۵٫۱ گیگاهرتز می‌رسد. در داخل کنسول از فن خنک‌کننده و سه لوله‌ی مسی برای دفع حرارت و باتری ۵۰ وات‌ساعتی قابل تعویض استفاده شده است.

طرح گرافیکی از عینک و کنسول دستی تکنو

تکنو عینک هوشمندش را AR Pocket Vision نامیده است و می‌گوید این محصول از ژیروسکوپ ۶ محوره و الگوریتم هوش مصنوعی استفاده می‌کند. این الگوریتم به عینک برای سازگاری با حرکات سر کمک می‌کند.

کنسول Pocket Go با نرم‌افزاری به اسم Tecno Smart Box عرضه می‌شود که نوعی هاب مرکزی برای مدیریت بازی‌ها و تنظیمات است. نرم‌افزار موردبحث به عینک AR Pocket Vision و کنسول ویندوزی تکنو امکان می‌دهد به سایر دستگاه‌های این شرکت متصل شوند.

تکنو قیمت کنسول بازی دستی جدیدش را اعلام نکرده و صرفاً گفته است این محصول به‌زودی روانه‌ی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات