بازی جدید مایکروسافت به PS5 می‌آید؟

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
مردی با طنابی در دست قرار گرفته بالاییکزن مشعل به دست و مردی با چهره‌ی خبیث
مایکروسافت احتمالاً تصمیم گرفته است یکی از بازی‌های اختصاصی خود را برای PS5 منتشر کند.
تبلیغات

استودیو بتسدا در حال کار روی بازی جدیدی از سری ایندیانا جونز با عنوان Indiana Jones and the Great Circle است. مایکروسافت ماه گذشته در جریان رویداد توسعه‌دهندگان ایکس باکس، نگاهی اجمالی به این بازی انداخت و اعلام کرد که بازی به‌صورت رسمی برای کنسول ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد؛ اما از انتشار برای کنسول پلی استیشن خبری نبود.

منابع آگاه به ورج گفته‌اند که بحث‌هایی در مایکروسافت درباره‌ی عرضه‌ی بازی یادشده برای پلی استیشن ۵ وجود دارد و به‌نظر می‌رسد غول فناوری آمریکایی رویکرد چندپلتفرمی را برای برخی بازی‌ها در نظر گرفته است.

مایکروسافت در حال بررسی این موضوع است که کدام بازی‌ها در انحصار پلتفرم خودش باقی بمانند و کدام‌یک برای پلتفرم‌هایی مانند پلی استیشن و کامپیوترهای شخصی و نینتندو سوییچ دردسترس قرار بگیرند.

بازی جدید ایندیانا جونز احتمالاً در اواخر سال ۲۰۲۴ ابتدا به‌صورت اختصاصی برای ایکس باکس و مدتی بعد برای کامپیوترهای شخصی و سایر پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد.

ایندیانا جونز، تنها بازی جدیدی نیست که برای انتشار به‌صورت چندپلتفرمی در نظر گرفته شده است. گفته می‌شود برخی از بازی‌های انحصاری ایکس باکس، ازجمله Sea of Thieves و Hi-Fi Rush نیز ممکن است برای کامپیوترهای شخصی و نینتندو سوییچ منتشر شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات