نرم‌افزار RTX Remix؛ با یک کلیک گرافیک بازی‌های قدیمی را ارتقا دهید

سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
محیط بازی بهینه شده با نرم افزار انویدیا RTX Remix
پلتفرم RTX Remix انویدیا به گیمرها اجازه می‌دهد فقط با یک کلیک، فناوری‌هایی مثل رهگیری پرتو را روی بازی‌های کلاسیک اعمال کنند.
تبلیغات

انویدیا نسخه‌ی بتای عمومی نرم‌افزار RTX Remix را به‌طور رسمی منتشر کرد. این پلتفرم برپایه‌ی Omniverse توسعه یافته است و به کاربران اجازه می‌دهد بازی‌های قدیمی‌ مبتنی‌بر DirectX 8 و DirectX 9 را با فناوری‌هایی مثل DLSS و رهگیری پرتو (Ray Tracing) با کیفیت بسیار بالاتر اجرا کنند.

پلتفرم RTX Remix برای اعمال اصلاحات گرافیکی روی بازی‌ها، از ابزارها و ویژگی‌های مختلفی بهره می‌برد. کاربران می‌توانند با این برنامه فرمت‌ فایل‌های مختلف را به Universal Scene Description (openUSD) تبدیل کنند. از دیگر ویژگی‌های نرم‌افزار مذکور می‌توان به باز کردن و ویرایش آسان‌تر فایل‌ها در برنامه‌های متصل به Omniverse اشاره کرد.

بهبود نور در بازی با نرم افزار RTX Remix انویدیا

یکی از قابلیت‌های جذاب RTX Remix، امکان استفاده از فایل‌های مدل باکیفیت‌تر به‌جای مدل‌های اصلی بازی‌ها است که باعث افزایش کیفیت بصری می‌شود. انویدیا مجموعه‌ای از مدل‌ها و فایل‌های آماده را ارائه می‌دهد که کاربران می‌توانند به‌طور مستقیم از آن‌ها برای بهبود کیفیت بازی‌های قدیمی‌ بهره ببرند.

پلتفرم RTX Remix از انواع نقشه‌های رندر فیزیکی (PBR) ازجمله انعکاس، نمایش بهتر سطوح فلزی، ناهمواری‌ها، نوردهی، نقشه‌های پراکندگی زیرسطحی و فناوری بهبود بافت‌‌ها پشتیبانی می‌کند.

بهبود بافت در بازی با نرم افزار RTX Remix انویدیا

فناوری رهگیری پرتو پانوراما در RTX Remix، امکان بازسازی و بهبود سیستم نور بازی‌ها را فراهم کرده است و نورهای اصلی محیط را به نورهای دقیق‌تر و باکیفیت‌تر تبدیل می‌کند. این ویژگی در کنار سیستم تولید بافت پیشرفته، باعث واقعی‌تر شدن جلوه‌های بصری بازی‌ها می‌شود.

به‌طور کلی RTX Remix به کاربران اجازه می‌دهد به‌سادگی و بدون نیاز به طی کردن مراحل فنی پیچیده، کیفیت اجرای بازی‌های قدیمی‌تر را با فناوری‌های مدرن بهبود دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات