بیش از ۸۰ بازی نینتندو سوییچ تخفیف خوردند

یک‌شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
نینتندو سوییچ / Nintendo Switch در دست
فروشگاه بست بای در حراجی سه‌روزه‌ی خود، بیش از ۸۰ بازی کنسول نینتندو سوییچ را با تخفیف می‌فروشد.
تبلیغات

بیش از ۸۰ بازی برای کنسول نینتندو سوییچ در فروش سه‌روزه‌ی فروشگاه بست بای شامل تخفیف شده‌اند که برای طرفداران و گیمرهای این کنسول بازی نینتندو می‌تواند بسیار وسوسه‌برانگیز باشد.

ارزان‌ترین گزینه در میان بازی‌های تخفیف‌خورده، عنوان استراتژی Mario + Rabbids Kingdom Battle است که به‌جای ۲۰ دلار، با قیمت ۱۵ دلار دراختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

از دیگر بازی‌هایی که با محوریت شخصیت ماریو در این حراجی عرضه می‌شوند،‌ می‌توان به Mario & Sonic at the Olympic Games با قیمت ۴۶ دلار و New Super Mario Bros U Deluxe با قیمت ۵۴ دلار و Super Mario Party با قیمت ۵۵ دلار اشاره کرد که چندان هم مقرون‌به‌صرفه نیستند.

در همین حال، برای طرفداران سری بازی‌های The Legend of Zelda قیمت عناوین بزرگی همچون The Legend of Zelda: Link's Awakening به ۴۳ دلار و The Legend of Zelda: Skyward Sword HD به ۴۵ دلار و The Legend of Zelda: Breath of the Wild به ۵۱ دلار کاهش یافته است.

عناوین محبوب دیگرِ نینتندو سوییچ که در این حراجی حضور دارند، بازی Spyro Reignited Trilogy و بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy هستند که ۴۰ دلار تخفیف خورده‌اند و با قیمت ۲۵ دلار فروخته می‌شوند. این دو بازی در اصل از سه‌گانه‌های محبوب کنسول بازی پلی استیشن ۵ هستند.

برای طرفداران بازی‌های اکشن، Bayonetta 3 با قیمت ۴۲ دلار و نسخه‌‌ی کامل The Witcher 3: Wild Hunt با قیمت ۴۲ دلار در نظر گرفته شده است.

با قرارگرفتن بیش از ۸۰ بازی نینتندو سوییچ در حراجی بست بای، این فرصت به‌وجود آمده است تا گیمرها مجموعه‌‌ی بازی‌های خود را ارزان‌تر از همیشه گسترش دهند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات