صندلی گیمینگ پیشرفته ریزر برای غوطه‌وری در محیط بازی رونمایی شد

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷
مطالعه 5 دقیقه
سه صندلی صندلی گیمینگ ایسکور V2 در کنار هم
ریزر علاوه بر نسخه‌ی دوم صندلی گیمینگ محبوبش، یک کوسن گیمینگ با قابلیت ارائه‌ی بازخورد لامسه‌ای به CES آورد.
تبلیغات

ریزر محصولات تازه‌ای را به نمایشگاه CES 2024 آورده است؛ از جمله‌ی جالب‌ترین آن‌ها باید به نسخه‌ی جدید و ارتقاء یافته‌ی صندلی گیمینگ پرطرفدار Iskur و یک کوسن گیمینگ مفهومی به‌ نام Project Esther با بازخورد لامسه‌ای (هپتیک) اشاره کرد.

تکیه‌گاه کمر صندلی گیمینگ ایسکور V2
خم شدن به عقب صندلی گیمینگ ایسکور V2

اصلی‌ترین ویژگی صندلی گیمینگ ریزر ایسکور V2 که برپایه‌ی مدل اصلی و محبوب ایسکور ساخته شده، تکیه‌گاه کمری ۶‌ بعدی منحصر‌به‌فردی است که بر اساس حالت نشستن و توزیع وزن فرد به‌صورت بلادرنگ تغییر می‌کند. هم‌چنین بیرون‌زدگی و ارتفاع این تکیه‌گاه برای ارائه‌ی راحت‌ترین حس به کاربر، به‌صورت دستی قابل تنظیم هستند.

پیچ تنظیم تکیه‌گاه کمر صندلی گیمینگ ایسکور V2
یک شخص که روی صندلی گیمینگ ایسکور V2 نشسته و با صندلی به عقب خم شده
ابعاد صندلی گیمینگ ایسکور V2

از دیگر قابلیت‌های ایسکور V2 برای راحتی بیش‌تر در طول ماراتن‌های طولانی گیمینگ، می‌توان به دسته‌های قابل تنظیم ۴ بعدی و بالشتک سر مموری فوم برای پشتیبانی بهتر از گردن اشاره کرد. ریزر در صفحه‌ی رسمی این محصول، آن را بهترین صندلی گیمینگ بازار معرفی کرده است.

تنظیم عقب و جلوی دسته‌ی صندلی گیمینگ ایسکور V2
تنظیم جهت افقی دسته‌ی صندلی گیمینگ ایسکور V2
تنظیم زاویه‌ی عمودی دسته‌ی صندلی گیمینگ ایسکور V2
تنظیم ارتفاع دسته‌ی صندلی گیمینگ ایسکور V2

صندلی گیمینگ ایسکور V2 را می‌توان هم‌اکنون در سه نسخه‌ی چرم مشکی، چرم مشکی و سبز و پارچه‌ای، با قیمت ۶۵۰ دلار از وبسایت ریزر خریداری کرد.

مهندسان ریزر درحال تست صندلی گیمینگ ایسکور V2

از صندلی گیمینگ که بگذریم، می‌توان پروژه‌ی استر که اولین کوسن گیمینگ با قابلیت بازخورد لامسه‌ای نام گرفته‌ است را ستاره‌ی غرفه‌ی ریزر در CES امسال دانست.

پروژه‌ی استر ریزر که روی صندلی گیمینگ ریزر سوار شده

به‌عنوان یک محصول مفهومی، پروژه‌ی استر از فناوری بازخورد لامسه‌ای ریزر به نام Sensa HD Haptics استفاده می‌کند. طبق صفحه‌ی رسمی پروژه‌ی استر، توسعه‌دهندگان بازی‌ها می‌توانند با استفاده از این فناوری، بازخود لامسه‌ای جهت‌دار را برای انتقال به کاربر تنظیم کنند.

پروژه‌ی استر ریزر
بندهای قابل تنظیم پروژه‌ی استر برای بسته شدن روی صندلی

کوسن مدرن ریزر به‌گونه‌ای طراحی شده است تا برای اکثر صندلی‌های گیمینگ استاندارد مناسب باشد. به‌لطف ۱۶ محرک هپتیکی پروژه‌ی استر می‌توان افکت‌های درون بازی مانند غرش موتور خودروها، لگدزدن تفنگ‌ها و حتی تعاملات گوناگون با کاراکتر‌های بازی‌ها را از طریق بازخورد‌های لرزشی همه‌جانبه احساس کرد.

ریزر هنوز درباره‌ی عرضه‌ی پروژه‌ی استر به بازار حرفی نزده است؛ اما شرکت‌کنندگان CES 2024 شانس این را دارند که از اولین اشخاص تست‌کننده‌ی این محصول هیجان‌انگیز باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات