آمریکایی‌ها به‌لطف سامسونگ می‌توانند چالش‌های اسکویید گیم را تجربه کنند

جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یک نفر با لباس بازی اسکویید گیم در کنار تلویزیون سامسونگ که بازی را نشان می‌دهد
تجربه‌ی واقعی بازی اسکویید گیم با همکاری نتفلیکس و سامسونگ در لس‌انجلس آمریکا برگزار شده است.
تبلیغات

سامسونگ و نتفلیکس می‌خواهند تجربه‌ی چالش‌های بازی مرکب (اسکویید گیم) را در لس‌ آنجلس و سپس شهرهای دیگر جهان امکان‌پذیر کنند.

Squid Game: The Trials اکنون در لس‌ آنجلس برای بازدیدکنندگان در دسترس است و بلیت‌های آن به‌صورت آنلاین از طریق Netflix.com یا Ticketmaster به فروش می‌رسند.

سامسونگ می‌گوید بلیت‌های Squid Game در لس‌آنجلس تا پایان سال از طریق سیستم بلیت‌فروشی موجود خواهند بود.

دو نفر در حال انجام بازی اسکویید گیم با قلم سامسونگ

شرکت‌کنندگان در این چالش می‌توانند بازی‌هایی که در سریال‌های Squid Game و Squid Game: The Challenge نتفلیکس انجام شده‌اند را به‌صورت واقعی تجربه کنند و همانطور که انتظار می‌رود، محصولات سامسونگ امکان بسیاری از این تجربیات را فراهم می‌کنند.

بازی Squid Game: The Trials توسط انواع فناوری‌های پیشرفته‌ی سامسونگ، از جمله تلویزیون‌‌های Neo QLED با وضوح 4K و 8K و تلویزیون The Frame و انواع تبلت و گوشی سامسونگ اجرا می‌شود.

در هنگام ورود، تلویزیون Neo QLED 8K با نمایش تریلر Squid Game: The Challenge که توسط پردازنده‌ی کوانتومی عصبی ارتقاء پیدا کرده، از بازدیدکنندگان استقبال می‌کند.

دو نفر در حال کشیدن قلم روی گوشی سامسونگ

علاوه‌بر این، تلویزیون‌های دیگر Neo QLED 8K و 4K، همراه با تلویزیون‌ سامسونگ The Frame، در بخش‌های مختلف بازی قرار گرفته‌اند تا تجربه‌ی بهتری را برای افراد به‌وجود بیاورند.

در بازی چراغ قرمز چراغ سبز، گوشی گلکسی S23 اولترا لحظات کلیدی را با عکس‌های باکیفیت و ویدیوهای Hyperlapse ضبط می‌کند. بازیکنان همچنین می‌توانند از S Pen برای شرکت در چالش دالگونا‌ی دیجیتال (خارج کردن شکل) استفاده کنند.

بازدیدکنندگان بلافاصله عکس‌های گرفته شده را از طریق اشتراک‌گذاری سریع یا ایمیل دریافت می‌کنند.

اتاق ویژه‌ای نیز وجود دارد که بازی‌های در حال اجرا را از طریق تلویزیون ۸۵ اینچی The Frame به شرکت‌کنندگان نمایش می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات