قدرت نینتندو سوییچ ۲ مشابه پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان خواهد بود

دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
نینتندو سوییچ / Nintendo Switch در دست
اسناد منتشرشده در دادگاه مایکروسافت و اکتیویژن نشان می‌دهد نینتندو سوییچ ۲ عملکردی نزدیک‌ به پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان خواهد داشت.
تبلیغات

با انتشار شایعه‌هایی مبنی‌بر نمایش نینتندو سوییچ ۲ به گروهی از توسعه‌دهندگان در گیمزگام ۲۰۲۳، اکنون افشاگران می‌گویند که فاصله‌ی زیادی تا رونمایی این کنسول موردانتظار نداریم. اسناد دادگاه مایکروسافت نشان می‌دهد که نینتندو سال گذشته جزئیات مدل جدید کنسول سوییچ را به شرکت اکتیویژن اعلام کرده است.

ایمیل فاش شده از اکتیویژن و اشاره به نینتندو سوییچ ۲

ورج می‌نویسد که شماری از مدیران ارشد اکتیویژن ازجمله بابی کوتیک، مدیرعامل، در اواخر سال ۲۰۲۲ با مدیران نینتندو دیدار کرده‌اند تا درباره‌ی مدل جدید کنسول سوییچ صحبت کنند. یکی از مدیران اکتیویژن در فایلی با عنوان Switch NG (سوییچ نسل بعد) گفته است که مدل جدید سوییچ عملکرد نزدیک‌ به پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان از خود نشان می‌دهد.

مایکروسافت در جریان دادگاه اخیرش گفته بود که اگر قرارداد با اکتیویژن نهایی شود، نسخه‌های آینده‌ی Call of Duty برای کنسول سوییچ دردسترس قرار خواهند گرفت.

نینتندو ماه‌ها است که تلاش می‌کند ناشران بزرگ صنعت بازی نظیر اکتیویژن برای نسل جدید سوییچ آماده شوند. مدتی پیش گفته شد که نینتندو سوییچ ۲ در سال ۲۰۲۴ روانه‌ی بازار خواهد شد. این کنسول نمایشگر LCD خواهد داشت و همچنان از اسلات کارتریج بهره خواهد گرفت.

افشاگران تاکنون به قیمت کنسول نینتندو سوییچ ۲ اشاره نکرده‌اند. با درنظرگرفتن تقویت قدرت سخت‌افزاری و پشتیبانی از فناوری‌های جدید، احتمالاً قیمت کنسول بازی جدید نینتندو افزایش خواهد یافت.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات