مایکروسافت طرح یک دلاری دسترسی آزمایشی به ایکس‌باکس Game Pass را متوقف کرد

دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ایکس باکس Game Pass
مایکروسافت طرح یک‌ دلاری دسترسی آزمایشی به سرویس محبوب گیم‌پس ایکس‌باکس را متوقف کرد و به‌جای آن در آینده طرح‌های جدیدی را ارائه خواهد داد.
تبلیغات

مایکروسافت با ارائه‌ی طرح یک دلاری اشتراک ایکس‌باکس Game Pass، سعی داشت توجه گیمرها را به این سرویس جلب کند. اکنون یکی از کارمندان واحد سرگرمی‌های این شرکت اعلام کرده که طرح مذکور غیرفعال شده است.

به گزارش MSPoweruser، اکنون کاربران برای ثبت‌نام در سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس، باید یکی از سه طرح اشتراکی را خریداری کنند. گیمرها می‌توانند در ازای پرداخت هزینه‌ی ۱۰ دلاری ماهانه، از Game Pass روی کنسول‌ بازی خود استفاده کنند. هزینه‌ی اشتراک دسترسی به این سرویس روی کامپیوتر نیز ماهانه ۱۰ دلار است و طرح سوم با هزینه‌ی ۱۵ دلاری، امکان دسترسی به گیم‌پس را روی کنسول و کامپیوتر به‌طور همزمان ارائه می‌دهد. البته مایکروسافت وعده داده است طرح‌های جدیدی را برای جذب بیشتر مشتریان سرویس اشتراکی خود ارائه خواهد داد.

کری پرز، رئیس ارتباطات جهانی ایکس باکس در مصاحبه‌ی اخیر خود گفت: «ما پیشنهاد قبلی خود را برای Game Pass Ultimate و PC Game Pass متوقف کرده‌ایم و درحال ارزیابی روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی مختلف برای اعضای جدید هستیم که این طرح‌ها در آینده ارائه خواهند شد.»

مایکروسافت پیش‌نمایش سرویس PC Game Pass را در ۴۰ کشور جدید ازجمله آلبانی، الجزایر، بحرین، بولیوی، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، کاستاریکا، کرواسی، قبرس، اکوادور، مصر، السالوادور، استونی، گرجستان، گواتمالا، هندوراس، ایسلند، کویت، لتونی، لیبی، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، مولداوی، مونته‌نگرو، مراکش، نیکاراگوئه، مقدونیه‌ی شمالی، عمان، پاناما، پاراگوئه، پرو، قطر، رومانی، صربستان، اسلوونی، تونس، اوکراین و اروگوئه ارائه کرده است و قطعاً طرح‌های جدید خود را دردسترس کاربران قرار خواهد داد.

شاید حذف طرح یک دلاری دسترسی آزمایشی به Game Pass، بخشی از استراتژی مایکروسافت برای تقویت برنامه‌ی اشتراکی Game Pass Friends & Family باشد. اگرچه هزینه‌ی استفاده از این طرح ۲۵ دلار برای هر ماه تعیین شده است، اما می‌توان آن را با چهارنفر دیگر به‌اشتراک گذاشت که در این شرایط ارزان‌تر از خرید جداگانه‌ی سرویس مذکور خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات