فروش کنسول پلی استیشن ۵ از مرز ۳۰ میلیون دستگاه عبور کرد

پنج‌شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
پلی استیشن ۵ دیسک خور- PS5
سونی تاکنون بیش‌ از ۳۰ میلیون دستگاه پلی‌استیشن ۵ فروخته و دسامبر ۲۰۲۲ برای این برند بهترین ماه ازنظر میزان فروش بوده است.
تبلیغات

جیم رایان، رئیس و مدیرعامل واحد سرگرمی‌های سونی، اعلام کرد فروش پلی‌استیشن ۵ در سرتاسر جهان از مرز ۳۰ میلیون دستگاه عبور کرده است.

رایان در کنفرانس مطبوعاتی CES 2023 اعلام کرد سونی در دسامبر ۲۰۲۲، بهترین عملکرد را ازنظر میزان فروش پلی‌استیشن ۵ تجربه کرده است. او در بخشی از صحبت‌هایش گفت:

در قلب این نوآوری، پلی‌استیشن ۵ قرار دارد. واقعاً از حمایت و صبر جامعه‌ی پلی‌استیشن قدردانی می‌کنیم؛ زیرا در میان مشکلات جهانی که دو سال گذشته با آن مواجه بوده‌ایم، تقاضای بی‌سابقه‌ای را برای خرید این کنسول مدیریت کردیم.
- جیم رایان، سونی

رایان در‌ادامه افزود:

عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ از اواخر سال گذشته بهبود یافته است و خوشحالم اعلام کنم که در دسامبر ۲۰۲۲، بیشترین حجم فروش این کنسول را تجربه کردیم و اکنون میزان فروش کلی این محصول در سرتاسر جهان از مرز ۳۰ میلیون دستگاه عبور کرده است. افرادی که به خرید پلی‌استیشن ۵ تمایل دارند، اکنون می‌توانند آن را راحت‌تر ازطریق خرده‌فروشی‌های سرتاسر جهان تهیه کنند.
- جیم رایان

مدیرعامل واحد سرگرمی‌های سونی درباره‌ی بازی‌هایی که اواخر امسال برای پلی‌استیشن ۵ منتشر می‌شوند، توضیح داد:

با عرضه‌ی پلی‌استیشن VR2، بازی‌های پرفروشی مثل Final Fantasy XVI و Hogwarts Legacy و Marvel's Spider-Man 2 اواخر سال ۲۰۲۳ برای پلی‌استیشن ۵ دردسترس قرار خواهند گرفت.
- جیم رایان

به‌گزارش WccfTech، سونی در نوامبر سال گذشته اعلام کرد تا پایان سه‌ماهه‌ی مالی دوم ۲۰۲۲ بیش‌ از ۲۵ میلیون دستگاه پلی‌استیشن ۵ در سرتاسر جهان فروخته است. این یعنی شرکت مذکور موفق شده است در مدت سه‌ ماه، ۵ میلیون دستگاه از این کنسول بفروشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات