ایسر حالت 3D Ultra را برای بهبود تجربه‌ی سه‌بعدی گیمینگ بدون عینک معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
حالت سه‌بعدی اولترا SpatialLabs TrueGame
ایسر از اضافه شدن حالت 3D Ultra در به‌روزرسانی اپلیکیشن SpatialLabs TrueGame خبر داد که تجربه گیمینگ سه‌بعدی بی‌عینک را به‌طرز چشمگیری بهبود می‌بخشد.
تبلیغات

ایسر در سال ۲۰۲۲، اپلیکیشنی به نام SpatialLabs TrueGame معرفی کرد که بازی‌های ویدیویی خاصی را به‌صورت سه‌بعدی از نوع برجسته‌بینی یا استریوسکوپی اجرا می‌کند. تماشای سه‌بعدی بازی به‌کمک این اپلیکیشن بدون نیاز به عینک سه‌بعدی ممکن است، اما به کامپیوتری با آرایه‌ی خاصی از دوربین نیاز دارد که لپ‌تاپ گیمینگ redator Helios 300 SpatialLabs Edition یکی از آن‌ها است.

این شرکت تایوانی در جریان مراسم CES 2023 اعلام کرد که اپلیکیشن SpatialLabs TrueGame به‌روزرسانی قابل‌توجهی دریافت کرده که حالت 3D Ultra را برای بهترین تجربه‌ی تماشای سه‌بعدی بازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ایسر لپ‌تاپ‌های Nitro را با پردازنده‌ی Ryzen 7000 و گرافیک سری RTX 40 معرفی کرد
ایسر لپ‌تاپ‌های Nitro را با پردازنده‌ی Ryzen 7000 و گرافیک سری RTX 40 معرفی کرد
مطالعه '3

به‌روزرسانی جدید همچنین قابلیت‌های دیگری ازجمله 3D Sense، مجموعه‌ای از تنظیمات افکت‌های استریو سه‌بعدی برای شخصی‌سازی جزییات بصری و شدت عمق 3D ارائه می‌دهد. نرم‌افزار TrueGame بازی را متناسب با سلیقه‌ی گیمرها به نمایش درمی‌آورد و فهرست بازی‌های پشتیبانی شده هر ماه با عناوین AAA و بازی‌های کلاسیک محبوب به‌روزرسانی می‌شود.

جری کائو، مدیرعامل ایسر هنگام رونمایی از آپدیت جدید این اپلیکیشن در CES 2023 گفت:

تجربیات بصری گیمرهای امروزی به‌شدت با نمایشگرهای دوبعدی محدود شده است. اما SpatialLabs TrueGame آمده تا این وضعیت را بهبود بخشد. ما با اضافه کردن فناوری سه‌بعدی هندسی و به‌کارگیری قدرت تکنولوژی سه‌بعدی استریوسکوپی، به جابه‌جا کردن مرزهای تجربه‌ی گیمینگ سه‌بعدی ادامه می‌دهیم.

نرم‌افزار ایسر از ترکیب روش ردیابی چشم SpatialLabs، نمایشگر سه‌بعدی استریوسکوپی و فناوری‌های رندر لحظه‌ای صحنه استفاده می‌کند تا نمایش سه‌بعدی صحنه‌ها و کاراکترهای بازی را به‌طرز چشمگیری بهبود بخشد. کاربران می‌توانند تنها با فشردن یک دکمه، نرم‌افزار TrueGame را باز کنند تا بازی‌های نصب‌شده با پروفایل‌های سه‌بعدی که کاربران از پیش تنظیم‌ کرده‌اند، اجرا شوند.

گیمینگ سه‌بعدی ایسر SpatialLabs TrueGame
SpatialLabs TrueGame

به‌گفته‌ی ایسر، حالت 3D Ultra همراه با به‌روزرسانی نرم‌فزاری اواخر این ماه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. درحال حاضر، لپ‌تاپ گیمینگ Predator Helios 300 SpatialLabs Edition و نمایشگر Acer SpatialLabs View از این نرم‌افزار پشتیبانی می‌کنند.

جالب است بدانید در مراسم CES امسال، شرکت ایسوس نیز از لپ‌تاپ‌های ProArt Studibook با نمایشگر سه‌بعدی OLED رونمایی کرد که مخصوص طراح‌ها درنظر گرفته شده و محتوای سه‌بعدی را بدون نیاز به عینک ممکن می‌کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات