هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR 2 اوایل اسفند با قیمت ۵۵۰ دلار عرضه می‌شود

چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارشی جدید، پیش‌خرید هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر ۲ سونی از ۲۴ آبان ۱۴۰۱ و عرضه‌ی این محصول از ۳ اسفند ۱۴۰۱ با برچسب قیمت ۵۵۰ دلار آغاز خواهد شد.
تبلیغات

سونی نسل دوم هدست واقعیت مجازی خود را در ۲۲ فوریه‌ی ۲۰۲۳ عرضه خواهد کرد. این در حالی است که معرفی اولیه‌ی این محصول یک سال قبل انجام شد. پلی‌استیشن VR 2 با برچسب قیمت ۵۵۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد و بسته‌ی آن شامل هدست و کنترلرها و هدفون استریو خواهد بود.

هدست PS VR 2 سونی از ۱۵ نوامبر ۲۰۲۲ به‌طور‌انحصاری ازطریق فروشگاه پلی‌استیشن در بازارهای منتخب ازجمله ایالات‌ متحده، بریتانیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، هلند و لوکزامبورگ برای پیش‌خرید دردسترس خواهد بود. مشتریان در سایر مناطق جهان نیز می‌توانند از ۱۵ نوامبر این محصول را ازطریق خرده‌فروش‌های مجاز پلی‌استیشن پیش‌خرید کنند.

به‌گزارش TechCrunch، سخت‌افزار به‌روزشده‌ی پلی‌استیشن وی‌آر ۲ با کنسول پلی‌استیشن ۵ سازگار است و وضوح ۴۰۰۰ در ۲۰۴۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. این محصول از HDR و نرخ نوسازی تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی نیز می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به سیستم ردیابی چشم و بازخورد لمسی هدست اشاره کرد.

علاوه‌براین، وزن PS VR 2 درمقایسه‌با PS VR 1 سبک‌تر و هوشمندتر نیز شده و مشخصات فنی‌اش نیز بهبود یافته است. سونی می‌گوید با شروع عرضه‌ی اولیه‌ی پلی‌استیشن وی‌آر ۲ بیش‌ از ۲۰ عنوان اختصاصی برای آن دردسترس قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات