تصاویر فاش‌شده از کنسول دستی لاجیتک G، طراحی و نوع رابط کاربری آن را نشان می‌دهند

سه‌شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر جدیدی از کنسول دستی موردانتظار لاجیتک G فاش شده است که طراحی این محصول را به‌همراه رابط کاربری نرم‌افزاری آن که شامل پشتیبانی از برخی سرویس‌های بازی ابری می‌شود، نشان می‌دهد.
تبلیغات

لاجیتک اوایل ماه جاری از همکاری جدیدی با شرکت Tencent خبر داد. این شرکت قصد دارد کنسول بازی دستی جدیدی را تا اواخر سال جاری روانه‌ی بازار کند. کنسول بازی لاجیتک موسوم به Logitech G Gaming از چندین سرویس بازی ابری ازجمله ایکس باکس Cloud Gaming و انویدیا GeForce Now پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد بازی‌های گرافیکی را هنگام حرکت اجرا کنند. اگرچه این شرکت جزئیات دیگری درمورد کنسول دستی خود ارائه نداده، اما ایوان بلس، افشاگر مشهور اکنون چند تصویر از طراحی و نرم‌افزار این محصول به‌اشتراک گذاشته است.

کنسول بازی دستی لاجیتک G

تصاویر کنسول دستی لاجیتک G، نشان‌دهنده‌ی طراحی آشنا با پوسته‌ی بیرونی سفید، نمایشگری در بخش جلو، D-Pad در سمت چپ و دکمه‌های A/B/X/Y به‌همراه دسته‌های بافت‌دار در دوطرف است. این دستگاه همچنین یک دکمه‌ی هوم در سمت‌ راست و یک دکمه‌ی Logitech G در زیر D-Pad در سمت‌ چپ دارد. بخش پشتی این محصول نیز از لوگوی لاجیتک میزبانی می‌کند.

کنسول بازی دستی لاجیتک G

کنسول دستی لاجیتک G از چهار تریگر در لبه‌ی بالایی بهره می‌برد و علاوه‌براین دکمه‌ی تنظیم صدا و همچنین دکمه‌ی قطع کامل صدا و شیار کارت حافظه روی لبه‌های آن تعبیه شده است. رابط‌ کاربری نرم‌افزاری این محصول نیز رام سفارشی اندروید را به‌همراه فروشگاه گوگل‌پلی، اپلیکیشن یوتیوب و کروم اجرا می‌کند.

همان‌طور که اشاره شد کنسول بازی لاجیتک G از سرویس‌های بازی ابری انویدیا GeForce Now و ایکس باکس Cloud Gaming و همچنین استیم پشتیبانی می‌کند و در اواخر سال جاری به‌ بازار عرضه خواهد شد. البته این شرکت هنوز تاریخ دقیق معرفی رسمی این محصول را اعلام نکرده است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات