Pixel Pat، بازی آنلاین ‌هشت‌بیتی اینتل با شخصیت مدیرعامل این شرکت، منتشر شد

یک‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
اینتل بازی هشت‌بیتی آنلاینی به‌ نام Pixel Pat منتشر کرده است که در آن از پت گلسینگر، مدیرعامل این شرکت، به‌عنوان شخصیت بازی استفاده کرده است.
تبلیغات

اینتل به‌مناسبت اولین سالگرد مدیرعاملی پت گلسینگر، بازی ساده‌ای به‌ نام Pixel Pat منتشر کرده است. این بازی آنلاین است و به‌‌رایگان دردسترس همه‌ی کاربران قرار دارد. بازیکنان با اجرای این بازی می‌توانند برخی حقایق را درباره‌ی شرکت اینتل بیاموزند.

به‌گزارش ویدئوکاردز، Pixel Pat بازی‌ای در سبک هشت‌بیتی با مکانیک پَرش ساده است. گیمرها باید در جمع‌آوری ویفرها در کارخانه‌ی جدید اینتل به پت گلسینگر کمک کنند. در طول مسیر، پت به‌داخل لباس خرگوش می‌پرد که در این حالت این شخصیت، شکست‌ناپذیر خواهد شد. کاربران باید از مشکلات سر راه خود اجتناب کنند. همچنین با جمع‌آوری لامپ‌ها می‌توان اطلاعاتی درمورد نوآوری‌ها و نقاط عطف اینتل به‌دست آورد.

در فوریه‌ی سال گذشته، پت گلسینگر به‌عنوان مدیرعامل اینتل انتخاب شد. وی در طول دوره‌ی ریاست خود، استراتژی IDM 2.0 اینتل را ارائه کرد که شامل سرمایه‌گذاری‌های چند‌میلیارد‌دلاری روی کارخانه‌های جدید است. این شرکت معماری آلدرلیک پردازنده‌های مرکزی و Arc Alchemist (معماری اولین پردازنده‌ی گرافیکی گیمینگ مجزای اینتل) را نیز معرفی کرده است.

درصورت تمایل می‌توانید با مراجعه به این لینک، بازی Pixel Pat اینتل را اجرا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات