نسخه‌ی موبایل بازی وارکرفت در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد

شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بلیزارد تأیید کرد که نسخه‌ی موبایلی بازی وارکرفت (Warcraft) در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.
تبلیغات

این‌‌ روزها گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها برای بسیاری از کاربران به ابزار اصلی بازی تبدیل شده‌اند و به‌‌ همین دلیل شاهد عرضه‌ی فرانچایزهای بزرگ بازی برای سیستم‌عامل اندروید و iOS بوده‌ایم. بلیزارد یکی از بزرگ‌ترین ناشران بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرد که در‌ حال کار روی نسخه‌ی موبایل بازی وارکرفت است.

به گزارش 9to5mac، اکتیویژن بلیزارد در‌ کنار انتشار گزارش مالی سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۲۱، این خبر را تأیید کرد که نسخه‌ی موبایلی وارکرفت در راه است. همان‌طور که IGN نیز اشاره کرده، بلیزارد قصد دارد بازی وارکرفت را در اواخر سال جاری میلادی برای دستگاه‌های موبایلی عرضه کند. اگرچه این شرکت قبلاً اعلام کرده بود که در‌ حال توسعه‌ی نسخه‌ی موبایلی وارکرفت است، این اولین‌‌ بار است که تاریخ انتشار بازی مورد اشاره، رسماً اعلام شده است.

بلیزارد در گزارش درآمد سه‌ماهه‌ی پایانی ۲۰۲۱ خود اعلام کرد که در‌ حال برنامه‌ریزی برای ارائه‌ی محتوای جدید درخورتوجه برای فرانچایز وارکرفت در سال ۲۰۲۲ است که شامل تجربیات جدید در World of Warcraft، Hearthstone و محتوای کاملاً تازه برای نسخه‌ی موبایلی وارکرفت است.

بااین‌حال، حتی با تأیید انتشار نسخه‌ی موبایلی وارکرفت، جزئیات بیشتر در‌ ‌مورد این بازی مثل ژانر یا عناصری از دنیای وارکرفت در‌ دسترس نیست. البته این خبر برای طرفداران فرانچایز محبوب MMORPG بسیار خوشحال‌کننده است.

شایعات حاکی از آن است که بلیزارد در‌ حال توسعه‌ی یک بازی مبتنی بر واقعیت افزوده شبیه به Pokémon GO بوده است، اما بر‌ اساس گزارش‌های اخیر، این شرکت مشغول کار روی ارائه‌ی تجربه‌های متعدد در نسخه‌ی موبایلی وارکرفت است، بنابراین شاید بازی واقعیت افزوده‌ی این شرکت در‌ واقع نسخه‌ای از وارکرفت باشد. علاوه‌براین بلیزارد‌ خود را برای انتشار یک عنوان موبایلی دیگر به‌‌ نام Diablo: Immortal در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۲ آماده می‌کند.

نظر شما کاربران زومیت درباره‌ی انتشار نسخه‌ی موبایل وارکرفت توسط بلیزارد چیست؟ آیا برای بازی کردن وارکرفت روی گوشی‌های هوشمند خود هیجان‌زده هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات