تماشا کنید: سونی از فیس پلیت‌های رنگی پلی استیشن 5 رونمایی کرد

سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سونی سرانجام فیس پلیت‌هایی رنگی برای پلی استیشن 5 معرفی کرد؛ این فیس‌ پلیت‌ها در پنج رنگ تمام مشکی، قرمز، آبی، صورتی و بنفش عرضه می‌شوند.
تبلیغات

سونی پاییز ۱۳۹۹ نسل جدید کنسول پلی استیشن خود را با رنگ سفید معرفی کرد و گیمرها امیدوار بودند که این شرکت ژاپنی فیس پلیت‌هایی رنگی نیز برای این کنسول عرضه کند.

هنگامی که شرکت دیگری به نام Dbrand، فیس پلیت‌هایی در رنگ‌ها و مدل‌های گوناگون برای پلی استیشن 5 تولید کرد، سونی به‌شدت عصبانی شد و اقدامات قانونی علیه این شرکت انجام داد.

شکایات و اقدامات قانونی سونی باعث شد تا Dbrand فروش فیس پلیت‌های سفارشی مشکی رنگ خود برای پلی استیشن 5 را برای مدتی متوقف کند. این شرکت سرانجام اوایل آذر ۱۴۰۰ پتنت فیس پلیت‌های رسمی خود را به هدف تولید فیس پلیت‌هایی رنگی برای پلی استیشن 5 ثبت و در همین راستا، امروز ۲۳ آذر ۱۴۰۰ از رنگ‌های جدید این کنسول رونمایی کرد.

به گزارش verge، فیس پلیت‌های جدید پلی استیشن 5 در رنگ‌های تمام مشکی، قرمز، صورتی، آبی و بنفش عرضه شده‌اند و قابل استفاده برای هر دو نسخه دیسک‌خور و دیجیتالی پلی استیشن 5 خواهند بود.

فیس پلیت‌های سیاه و قرمز این کنسول در ژانویه ۲۰۲۲ (دی ۱۴۰۰) و سه رنگ‌ دیگر آن در نیمه اول سال ۲۰۲۲ (تا تابستان ۱۴۰۱) عرضه خواهد شد. رنگ‌های این فیس پلیت‌ها برای همخوانی با رنگ‌بندی‌های جدید کنترلر دوال سنس (DualSense) صورتی، آبی و بنفش رنگ، انتخاب شده‌اند.

DualSense

رنگ‌های جدید از ماه ژانویه (خرداد) در دسترس عموم قرار خواهند گرفت، اما نسخه بنفش آن از طریق برنامه دسترسی زودهنگام در بریتانیا، آمریکا و آلمان به صورت مستقیم توسط سونی به فروش می‌رسد؛ سایر خرده فروشان رنگ بنفش کنترلر دوال سنس را از تاریخ ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ (۲۴ بهمن ۱۴۰۰) عرضه خواهند کرد.

سونی قصد دارد فیس پلیت مشکی پلی استیشن 5 را ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ (۱ بهمن ۱۴۰۰) به صورت مستقیم در فروشگاه‌های پلی استیشن عرضه کند؛ این نسخه از ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) در سایر فروشگاه‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت.

قیمت فیس پلیت‌های رنگی کنسول سونی ۵۴٫۹۹ دلار خواهد بود و کنترلرهای رنگی آن نیز با قیمت ۷۴٫۹۹ دلار به فروش خواهند رسید. امکان پیش خرید برخی از این محصولات، در حال حاضر در آمازون وجود دارد.

دیدگاه شما درباره رنگ‌های فیس پلیت‌‌های جدید سونی چیست؟ کدام رنگ را بیشتر می‌پسندید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات