سونی پتنت فیس پلیت‌های پلی استیشن 5 را ثبت کرد

چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
پلی استیشن 5 در ابتدا با رنگ غالب سفید معرفی شد و حالا با ثبت پتنت فیس پلیت‌های این محصول توسط سونی، طرفداران امیدوار هستند که به‌زودی فیس پلیت‌های رسمی این کنسول را در رنگ‌های دیگر مشاهده کنند.
تبلیغات

سونی پاییز ۱۳۹۹ نسل جدید کنسول خود را با رنگ سفید به بازار عرضه کرد و هنوز بعد از گذشت یک سال کاربران زیادی در انتظار معرفی رنگ‌های دیگری از این محصول هستند.

هنگامی که شرکت دیگری به نام Dbrand اقدام به تولید فیس پلیت‌هایی در رنگ‌ها و مدل‌های گوناگون برای پلی استیشن 5 کردند، سونی به‌شدت از این مسئله عصبانی شد و اقدامات قانونی علیه سازندگان این محصولات انجام داد؛ حالا به نظر می‌رسد سونی با ثبت پتنت فیس پلیت‌های رسمی خود، قصد دارد به صورت رسمی این بدنه‌های سفارشی پلی استیشن 5 را در رنگ‌ها و مدل‌های گوناگون تولید و روانه بازار کند.

faceplates

به گزارش verge، شکایات و اقدامات قانونی سونی باعث شد تا Dbrand فروش فیس پلیت‌های سفارشی مشکی رنگ خود برای پلی استیشن 5 را متوقف کند.

با توجه به اینکه قرار است بازی‌های محبوب زیادی مانند God of War: Ragnarok, Horizon: Forbidden West, Spider-Man 2 در سال آینده معرفی شوند، سونی برای ساخت فیس‌ پلیت‌های سفارشی پلی استیشن 5، انتخاب‌های زیادی پیش رو خواهد داشت.

با این حال، حق ثبت اختراع فیس پلیت‌های سونی، باعث نخواهد شد تا تولیدکنندگان شخص ثالث به‌طور کامل از این بازار سودآور بی‌نصیب بمانند و تولید برخی از محصولات جانبی این کنسول هنوز مجاز و قانونی است.

هنوز مشخص نیست که پتنت سونی دقیقا به چه محصولاتی اشاره دارد، اما انتظار می‌رود که طرفداران این کنسول در آینده‌ای نزدیک گزینه‌های بیشتری برای انتخاب از میان رنگ‌ها و مدل‌های دیگر این محصول داشته باشند.

شما درباره معرفی رسمی فیس پلیت‌های جدید پلی استیشن 5 چه دیدگاهی دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات