مایکروسافت تلویزیون‌های QLED سامسونگ را همراه رسمی ایکس باکس سری ایکس معرفی کرد

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت اعلام کرد که تلویزیون‌های Neo QLED و QLED سال ۲۰۲۱ سامسونگ، بهترین انتخاب برای ایکس ‌باکس سری ایکس هستند.
تبلیغات

مایکروسافت تلویزیون‌های Neo QLED و QLED سامسونگ را به‌عنوان همراه رسمی کنسول ایکس باکس سری ایکس در کانادا و ایالات متحده معرفی کرد. این شرکت همکاری چندساله‌ خود را با سامسونگ ادامه می‌دهد و تلویزیون‌‌های Neo QLED و QLEDا۲۰۲۱ سامسونگ از ویژگی‌های ایکس باکس سری ایکس پشتیبانی ویژه می‌کنند.

تلویزیون‌‌های سری Neo QLED و QLED سامسونگ کاملا برای کنسول‌های نسل جدید ساخته شده‌اند و می‌توانند تجربه بسیار خوبی به کاربران منتقل کنند. این تلویزیون‌ها توانایی پخش تصاویر با کیفیت 4K دارند و نرخ نوسازی صفحه‌نمایش آن‌ها به ۱۲۰ هرتز می‌‌رسد. زمان پاسخگویی این تلویزیون‌ها ۵٫۸ میلی‌ثانیه است و از ویژگی تأخیر کم، نرخ نوسازی متغیر و سایر تکنولوژی‌های رایج در صنعت بازی پشتیبانی می‌کنند. تلویزیون‌های سری QLED و Neo QLED سامسونگ می‌توانند قدرت ایکس باکس سری ایکس را به‌خوبی نشان بدهند. این تلویزیون‌ها قادر هستند بازی‌‌هایی مانند Destiny 2: Beyond Light و Dirt 5 و حتی Yakuza Like a Dragon و Gears 5 را با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه به نمایش بگذارند.

تلویزیون‌ های سال ۲۰۲۱ سامسونگ به ابزاری مخصوص برای بازی کردن مجهز شده‌اند که به بازیکنان اجاره می‌دهد نسبت تصویر را تغییر بدهند، متوجه تاریخ سیگنال ورودی بشوند و حتی هدست‌ را به تلویزیون متصل کنند. حالت مخصوص بازی این تلویزیون‌ها برای کنسول‌های نسل جدید سازگار شده است و با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، می‌توانند تجربه بهتری به کاربران منتقل کنند.

تلویزیون‌های Neo QLED و QLED سال ۲۰۲۱ سامسونگ اولین محصولاتی هستند که از AMD Freesync Premium Pro پشتیبانی می‌کنند که باعث می‌شود تلویزیون با فریم‌‌ریت‌های مختلف سازگار شود و بازی‌ها را بهتر نشان بدهد.

همکاری سامسونگ و مایکروسافت در زمان عرضه ایکس باکس وان ایکس در سال ۲۰۱۷ شروع شد. تلویزیون‌های سامسونگ در آن زمان با پشتیبانی از کیفیت 4K و HDR ‌راهی بازار شدند. البته مایکروسافت و سامسونگ روی سرویس ایکس باکس گیم پس نیز همکاری می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات