رکورد تعداد کاربران همزمان استیم شکسته شد

دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌ها نشان می‌دهند که فروشگاه محبوب استیم توانسته است در مسیر رشد باقی بماند و دستاورد دیگری کسب کند.
تبلیغات

در سال ۲۰۰۳ شرکت ولو، فروشگاه اینترنتی استیم را معرفی کرد. هدف در نظر گرفته‌شده برای استیم، فروش آنلاین بازی‌ ویدئویی پلتفرم پی‌سی بود. با گذر زمان، استیم توانست به لطف سیاست‌های درست ولو به محبوبیت خاصی برسد و بسیاری از گیمرهای رایانه شخصی را جذب کند.

PCGamer گزارشی منتشر کرده است که طبق آن، استیم توانسته موفقیت‌های بیشتری به دست آورد. در حدود یک ماه پیش گزارش‌هایی منتشر شد که فروشگاه استیم با ثبت ۲۵٫۴ میلیون کاربر هم‌زمان، رکورد جدیدی به ‌جای گذاشته است.

حال گزارش‌ها نشان می‌دهند رکورد ثبت‌‎شده در ماه پیش، بار دیگر شکسته شده و استیم طی یک روز، میزبان بیش از ۲۶٫۴ میلیون کاربر بوده است؛ البته باید توجه داشته باشید که تعداد افراد فعال در بازی تا این تاریخ ۷٫۳ میلیون نفر گزارش شده است که در مقایسه با رکورد ۸٫۱ میلیون نفر در اوایل دوران همه‌گیری جهانی ویروس کرونا، بسیار کمتر به نظر می‌رسد.

مقاله‌های مرتبط:

    درکنار این آمار و ارقام جالب است بدانید پنج بازی محبوب فروشگاه استیم عبارت‌اند از:

    • Counter-Strike: Global Offensive
    • Dota 2
    • PlayerUnknown's Battlegrounds
    • Apex Legends
    • Tale of Immortal

    اگر به ‌خاطر داشته باشید، اوایل سال ۲۰۲۰ استیم توانست با ثبت ۱۸٫۸ میلیون نفر کاربر هم‌زمان از رکورد قبلی خود عبور کند. حال باید منتظر ماند و دید این روند موفقیت‌آمیز استیم و شرکت ولو همچنان ادامه خواهد داشت یا خیر؟

    نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما به اشتراک بگذارید. آیا فکر می‌کنید روند روبه‌رشد استیم همچنان ادامه خواهد داشت؟

    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات