اپیک گیمز استور در سال ۲۰۲۰ بیش از ۷۴۹ میلیون نسخه بازی رایگان هدیه داده است

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اپیک گیمز استور توانسته در سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۰۳ بازی را به‌رایگان دراختیار گیمرها قرار دهد که این بازی‌ها به تعداد ۷۴۹ میلیون کپی دانلود شده‌اند.
تبلیغات

اپیک گیمز استور در سال ۲۰۲۰ تعداد بیشتری بازی رایگان درمقایسه‌با سال ۲۰۱۹ به کاربرانش هدیه داد. به‌گزارش The Verge، تعداد کاربران این فروشگاه مخصوص بازی‌های کامپیوتری در سال ۲۰۲۰ به ۱۶۰ میلیون ‌نفر رسید که این تعداد در سال ۲۰۱۹ به ۱۰۸ میلیون‌ نفر رسیده بود. همچنین، مشخص شد که تعداد کاربران فعال اپیک گیم استوراز ۳۲ میلیون نفر در دسامبر ۲۰۱۹ به ۵۶ میلیون نفر در دسامبر ۲۰۲۰ رسید.

ناگفته نماند تعداد کاربران فعال روزانه این سرویس هم به ۳۱٫۳ میلیون نفر رسیده که ۱۹۲ درصد جهش را در‌مقایسه‌با سال گذشته نشان می‌دهد. تعداد کاربران آنلاین هم‌زمان در یک لحظه‌ی این سرویس نیز در سال ۲۰۲۰ افزایش چشمگیری پیدا کرد و به رکورد ۱۳ میلیون کاربر رسید. این تعداد در سال ۲۰۱۹ فقط ۷ میلیون نفر بود.

افزایش کاربران این فروشگاه آنلاین باعث شد که تعداد بازی‌هایی که به‌رایگان هدیه داده می‌شد، افزایش پیدا کند. اپیک گیم استور همچنان هفته‌ای یک بازی رایگان به کاربرانش هدیه می‌دهد. سال ۲۰۲۰، این فروشگاه توانست ۱۰۳ بازی رایگان به کاربرانش هدیه دهد. این تعداد بازی شامل ۷۴۹ میلیون کپی رایگان می‌شوند.

اپیک گیمز اعلام کرده است که شرایط انتشار بازی‌ها روی فروشگاه اپیک گیمز استور را در سال ۲۰۲۱ راحت‌تر و تغییرات بیشتری در فروشگاه خواهد کرد که انجام اکثر آن‌ها به در‌خواست کاربران خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات