سونی قصد داشت بازی‌های پلی‌ استیشن 5 را با قیمت بیشتر از ۷۰ دلار راهی بازار کند

سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
وب‌سایت بلومبرگ در گزارشی به این موضوع اشاره کرده است که سونی قصد داشت بازی‌های پلی ‌استیشن ۵ را با قیمت بیشتر از ۷۰ دلار راهی بازار کند.
تبلیغات

درحال‌حاضر بازی‌هایی مانند Demon’s Souls و Godfall به‌جای اینکه با قیمت ۶۰ دلار فروخته شوند، با قیمت ۷۰ دلار راهی بازار شده‌اند. این بازی‌ها قرار است برای پلی‌استیشن ۵ عرضه شوند و به‌عنوان اولین بازی‌های نسل بعدی این کنسول شناخته می‌شوند. قیمت بالای بازی‌های نسل جدید پلی‌استیشن به یک چالش اصلی برای گیمرها تبدیل شده است؛ چرا که بازی‌ ۷۰ دلاری، این کنسول را به سرگرمی تقریبا گرانی تبدیل می‌کند. اما بر اساس گزارش سایت بلومبرگ، سونی قصد داشت قیمت بازی‌های این کنسول را بیشتر از ۷۰ دلار در نظر بگیرد و دلیل آن را بالا رفتن هزینه ساخت بازی‌ عنوان می‌کرد. اما واکنش منفی کاربران به قیمت ۷۰ دلاری بازی‌های جدید، باعث شد سونی قیمت بیشتری برای آن‌ها در نظر نگیرید.

موضوع جالب این است که سونی در بریتانیا قیمت معادل ۷۰ دلار برای بازی‌هایش در نظر نگرفته است. قیمت معادل ۷۰ دلار با واحد پول بریتانیا، ۵۵ پوند است؛ اما بازی‌های سونی در بریتانیا با قیمت ۷۰ پوند عرضه می‌شوند؛ چیزی نزدیک به ۹۰ دلار.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات