گوگل اسیستنت بازی‌های جدید هماهنگ با نمایشگر هوشمند دریافت کرد

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل بازی‌های جدیدی را برای دستیار هوشمند خود ارائه کرده که می‌توان با نمایشگر هوشمند و دستورهای صوتی آن‌ها را اجرا کرد.
تبلیغات

گوگل تصمیم دارد تا سرگرمی‌های بیشتری را در نمایشگرهای خوشمند خود ارائه کند. اهالی مانتین ویو بازی‌های جدیدی منتشر کردند که می‌توان با استفاده از گوگل اسیستنت در نمایشگرهای هوشمندی همچون Nest Hub Max آن‌ها را اجرا کرد. از بازی‌های جدید می‌توان به Jeoparfy از Alex Trebek و Who Wants to be a Millionmaire و Trivia Track اشاره کرد. سرگرمی‌های بازی با کلمات، نقاشی و حتی یک بازی با تم فرار از اتاق هم در مجموعه‌ی جدید گوگل دیده می‌شود.

گوگل اسیستنت قبلا هم بازی‌های متمرکز بر دستورهای صوتی ارائه می‌کرد. کاربران تنها با گفتن دستور Hey Google, Let's play a game، قابلیت بازی را فعال می‌کردند. بازی‌هایی که جدیدا به مجموعه اضافه شدند، بیش از همیشه از قابلیت‌های نمایشگر هوشمند بهره می‌برند. این بازی‌ها دستورهای لمسی نمایشگر و صوتی را با هم ترکیب می‌کنند. اهالی مانتین ویو تصمیم دارند تا بازی‌های بیشتری را با تمرکز بر نمایشگرهای هوشمند توسعه دهند. آن‌ها می‌گویند تا پایان سال، شاهد انتشار عناوین جدید بیشتری خواهیم بود.

برنامه‌ی گوگل برای انتشار بازی‌های جدید برای گوگل اسیستنت از ماه‌ها پیش مشخص بود. شرکت در ماه ژوئن، تعدادی ابزار مخصوص توسعه‌دهنده ارائه کرد که با هدف توانمندتر کردن گوگل اسیستنت طراحی شده بودند. یکی از جزئیات جدید در به‌روزرسانی آن زمان، حالت Continuous Match بود. این حالت به دستگاه امکان می‌دهد تا میکروفون را همیشه فعال نگه دارد. در حالت عادی، میکروفن تنها زمانی فعال می‌شود که گوگل اسیستنت، پیامی ارسال کرده باشد. گوگل در زمان رونمایی از قابلیت جدید گفت که با پیاده‌سازی آن می‌توان مکالمه‌های ادامه‌دار را با حالتی طبیعی‌تر انجام داد و همچنین تعامل‌های سرگرم‌کننده هم ممکن می‌شوند.

از اولین شرکت‌هایی که از قابلیت Continuous Match استفاده کردند، Coolgames بود. این شرکت تولیدکننده‌ی بازی‌های مبتنی بر وب، از قابلیت مذکور برای ساخت یک بازی جدید Guess The Drawing استفاده می‌کرد. بازی مذکور اکنون در نمایشگر هوشمند گوگل دردسترس قرار دارد. کاربر در هنگام بازی باید درحالی‌که نقاشی کشیده می‌شود، موضوع آن را حدس بزند. بازی را می‌توان به‌صورت زنده با کاربران دیگر یا به‌صورت انفرادی و ثبت رکورد انجام داد.

گوگل تصمیم دارد تا کار با اسیستنت را بیش‌ازپیش برای توسعه‌دهنده‌ها آسان کند. ازطرفی ادامه‌دار شدن سیاست‌های دورکاری و کار در خانه باعث شد تا مردم بیش‌ازپیش به‌دنبال فعالیت‌هایی در خانه باشند که برخی از آن‌ها هم با دستگاه‌های هوشمند انجام می‌شود. در مجموع همه‌ی موارد باعث می‌شوند تا در آینده‌ی نزدیک شاهد عرضه‌ی عناوین بیشتری در دسته‌ی بازی‌های نمایشگر هوشمند باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات