شبیه‌ساز Microsoft Flight Simulator در ۱۰ دی‌وی‌دی عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌نظر می‌رسد بازی شبیه‌ساز Microsoft Flight Simulator در کشورهای اروپایی به‌صورت فیزیکی عرضه می‌شود و شامل ۱۰ دیسک دی‌وی‌دی است.
تبلیغات

انتظار می‌رود ۱۸ اوت (۲۸ مرداد) بازی پرطرفدار Microsoft Flight Simulator روانه بازار شود. این عنوان از سبک شبیه‌سازی هواپیما برخوردار است و برای رایانه شخصی عرضه می‌شود. حال، گزارشی منتشر شده که نسخه‌ی مخصوص بازار اروپا به‌صورت فیزیکی نیز عرضه خواهد شد؛ البته در ۱۰ DVD که همراه‌با دفترچه‌ی راهنمای بازی در بسته‌بندی شکیل به ویترین فروشگاه‌ها راه می‌یابد.

ناشر بازی شبیه‌ساز Microsoft Flight Simulator در اروپا شرکت Aerosoft خواهد بود که همکاری نزدیکی نیز با شرکت مایکروسافت دارد. دَه دی‌وی‌دی بازی شبیه‌ساز Microsoft Flight Simulator شامل ۹۰ گیگابایت دیتا خواهند بود و انتظار می‌رود نصب این بازی با حجم ذکرشده زمان بسیاری نیاز داشته باشد.

خرید نسخه‌ی فیزیکی برای گیمرهایی مناسب خواهد بود که دانلود نزدیک به ۱۰۰ گیگابایت اطلاعات بازی برایشان مقدور نیست. مانند نسخه‌ی دیجیتال، نسخه‌ی فیزکی نیز شامل بسته‌های مختلفی می‌شود که مدل‌های گران‌تر محتوای بیشتری ازجمله تعداد اضافه‌تری از هواپیماها و فرودگاه‌ها دارند. با‌این‌حال، برخورداری از نسخه‌ی ویژه به‌معنی پرداخت بهایی بیشتر نیز محسوب می‌شود و برای برخورداری از امکانات بیشتر، علاقه‌مندان باید نسخه‌ی ویژه‌ی ۱۳۰ یورویی بازی شبیه‌ساز Microsoft Flight Simulator را بخرند.

شرکت Aerosoft می‌توانست بازی را در نسخه‌های بلوری عرضه کند؛ اما به‌نظر می‌رسد هدف این شرکت از عرضه‌ی بازی شبیه‌ساز Microsoft Flight Simulator در ۱۰ عدد دی‌وی‌دی این بوده است که تعداد بیشتری از علاقه‌مندان بتوانند به آخرین نسخه از این سری دسترسی داشته باشند.

اصولا در گذشته نیز، بازی‌هایی بوده‌اند که نسخه‌ی فیزیکی آن‌ها درمقایسه‌با عناوین دیگر تعداد دیسک بیشتری داشته است؛ اما برخورداری بازی شبیه‌ساز Microsoft Flight Simulator از ۱۰ دی‌وی‌دی می‌تواند در نوع خود جالب باشد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات