۲۰ بازی جدید به گوگل استیدیا می‌آیند

پنج‌شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس اعلام رسمی گوگل، استیدیا در ماه‌های پیش‌رو قرار است میزبان ۲۰ بازی جدید شود که در ژانرهای مختلف جای می‌گیرند و می‌توانند شما را سرگرم کنند.
تبلیغات

استیدیا (Google Stadia) سرویس استریم بازی گوگل است که با اتکا بر فضای ابری کار می‌کند و با وعده‌های بزرگ شروع‌به فعالیت کرد؛ با این‌حال بررسی‌ها نشان می‌دهد میزان استقبال از استیدیا کمتر از حد انتظار بوده. گوگل برای این‌که توجه افراد بیشتری را به‌سمت استیدیا جلب کند، همواره در حال بهبود این سرویس است. اهالی مانتین‌ویو به‌تازگی رویدادی آنلاین تحت عنوان استیدیا کانکت (Stadia Connect) برگزار و در جریان آن نام ۲۰ بازی جدید را اعلام کردند. بر اساس اعلام گوگل، بازی‌های موردبحث به‌مرور زمان از اکنون تا ژانویه‌ی ۲۰۲۱ (دی و بهمن ۱۳۹۹) به سرویس استیدیا اضافه خواهند شد.

بر اساس اعلام گوگل، بازی‌های جدید استیدیا شامل موارد زیر هستند (با کلیک روی نام هر بازی، می‌توانید تریلر آن را در یوتیوب مشاهده کنید):

فهرست بازی‌های جدید گوگل استیدیا

نام بازی

وضعیت انتشار

One Hand Clapping

هم‌اکنون در دسترس است

فصل هشتم PUBG

۳۰ ژوئیه (۹ مرداد)

Serious Sam 4

اوت (مرداد و شهریور)

PGA Tour 2K21

۲۱ اوت (۳۱ مرداد)

Super Bomberman R Online

پاییز ۲۰۲۰

NBA 2k21

پاییز ۲۰۲۰

Sekiro: Shadows Die Twice

پاییز ۲۰۲۰

Dead by Daylight

سپتامبر (شهریور و مهر)

Hitman

۱ سپتامبر (۱۱ شهریور)

Hitman 2 

۱ سپتامبر (۱۱ شهریور)

Hitman 3

ژانویه ۲۰۲۱ (دی و بهمن)

WWE 2K Battlegrounds 

۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور)

Hello Neighbor

۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور)

Outriders

تعطیلات ۲۰۲۰

Hello Neighbor: Hide & Seek

تعطیلات ۲۰۲۰

گوگل در جریان برگزاری رویداد آنلاین استیدیا کانکت، تریلرهای دیگری را نیز منتشر کرد که شامل تریلر معرفی بازی Outcasters، تریلر هنگام‌عرضه‌ی بازی Orcs Must Die! 3 و تریلر هنگام‌عرضه‌ی بازی The Elder Scrolls Online می‌شوند.

بر اساس اعلام رسمی، شرکت Splash Damage قصد دارد بازی Outcasters را به‌صورت انحصاری فقط برای سرویس استیدیا در دسترس قرار دهد. همچنین شرکت‌هایی مثل Harmonix Supermassive Games و Uppercut Games نیز از کار روی بازی برای استیدیا خبر داده‌اند. برای مشاهده‌ی خلاصه‌ی کنفرانس گوگل استیدیا، اینجا کلیک کنید.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی در این زمینه دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات