بازی ویندوز موبایل Spin The Circle؛ رنگ بازی دایره ها

شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Spin The Circle یکی از بازی‌های جدید و جذاب ویندوزموبایل است که برای انجام آن نیاز به سرعت عمل و دقت بالا خواهید داشت. با زومیت همراه باشید تا با این بازی سرگرم‌کننده بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

بازی‌های ساده‌ای که انجام آن‌ها تنها با یک انگشت ممکن است از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران برخوردارند به طوری که قشر خاصی از گیمرها وجود دارند که به هیچ وجه سمت بازی‌های بزرگی همچون NFS Most Wanted یا‌... نمی‌روند و تنها بازی‌هایی را دانلود می‌کنند که دارای این خصوصیت باشند. Spin The Circle یکی از بازی‌های جدید در ویندوزموبایل است که از همان کنترل ساده و محبوب استفاده کرده و سرعت و دقت عمل شما را به چالش می‌کشد. برخلاف کنترل ساده، انجام بازی بسیار مشکل و سخت خواهد بود به طوری که حتی در مرحله‌های ابتدایی هم قادر به رد کردن مراحل بدون باختن‌های مکرر نخواهید بود. در این بازی که از محیط بسیار خلوت و جالبی برخوردار است یک دایره‌ی رنگارنگ و یک توپ رنگی وجود دارد. توپ رنگی که در طول بازی رنگ آن مرتبا عوض می‌شود در داخل این دایره حبس شده است و وظیفه‌ی شما نیز نگه داشتن آن در درون دایره‌ی رنگارنگ است.

نحوه‌ی انجام این بازی به این صورت است که توپ رنگی، تنها در صورت برخورد به بخش هم رنگ خود در دایره به بالا پرت خواهد شد و در صورتی که بخش زیرین آن رنگی به جز رنگ توپ داشته باشد توپ از آن عبور کرده و از دایره خارج می‌شود. برای مثال اگر توپ بازی رنگ سبز دارد، باید با لمس صفحه و چرخاندن این دایره بخش سبز رنگ آن را در مسیر توپ قرار دهید تا توپ به آن برخورد کرده و به سمت بالا برگردد. در غیر این صورت اگر بخش عبوری دایره با توپ همرنگ نباشد توپ از دایره خارج شده و شما شکست خواهید خورد. ممکن است هنگام خواندن این توضیحات فکر کنید که با یک بازی ساده رو‌به‌رو هستید اما کافیست تا یک بار آن را تجربه کنید تا متوجه شوید با یکی از سخت‌ترین بازی‌های تمرکزی مواجه شده‌اید. Spin The Circle دارای حجم ۱۰ مگابایت است و برای نسخه‌ی ۸، ۸.۱ و ۱۰ ویندوزموبایل منتشر شده است. برای دانلود بازی ویندوزموبایل Spin The Circle روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود بازی

ویندوز استور

برای دانلود بازی های جدید اندروید، آیفون یا ویندوزموبایل به بخش بازی زومیت مراجعه کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات