گیمبال بسیار پیشرفته و مورد انتظار DJI لو رفت

یک‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
مطالعه 3 دقیقه
مرد جوان درحال کار با گیمبال DJI RS 4
ظاهراً DJI برای معرفی نسل جدید گیمبال‌های سری RS در دو مدل RS 4 و RS 4 Pro آماده می‌شود.
تبلیغات

DJI که یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه‌ی سیستم‌های لرزش‌گیر دوربین محسوب می‌شود، خود را برای رونمایی از محصولات جدیدش در تاریخ ۹ آوریل (۲۱ فروردین) آماده می‌کند. DJI هنوز به‌طور رسمی صحبتی درمورد رویداد مذکور نکرده است، اما انتظار داریم در آن مراسم از گیمبال‌های RS 4 و RS 4 Pro رونمایی کند.

افشاگری به‌ نام Quadro_News جزئیات مختلفی را درمورد گیمبال‌های بعدی DJI موسوم‌ به RS 4 و RS 4 پرو به‌همراه تصاویری از این دو محصول به‌اشتراک گذاشته است. افشاگر دیگری به نام Rquandt با انتشار پستی در ایکس (توییتر سابق) چند تصویر رسمی از گیمبال‌های معرفی‌نشده‌ی DJI منتشر کرد.

 گیمبال DJI RS 4
 گیمبال DJI RS 4
 گیمبال DJI RS 4
 گیمبال DJI RS 4

انتظار می‌رود سری RS 4 با بهبود‌های قابل‌ توجهی نسبت‌ به نسل قبلی عرضه شوند که ازجمله می‌توان به نسل دوم قابلیت اسکن عمودی برای انتقال‌های نرم‌تر، محور شیب گسترده‌تر برای فیلم‌برداری‌های خلاقانه‌تر و نسل چهارم الگوریتم لرزش‌گیر DJI اشاره کرد.

گیمبال‌های جدید RS 4 و RS 4 Pro شرکت DJI می‌توانند تا سه کیلوگرم وزن را تحمل کنند و درنتیجه با طیف وسیعی از دوربین‌ها و لنز‌ها سازگار خواهند بود. از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار این محصولات می‌توان به پشتیبانی از قابلیت‌هایی نظیر کنترل بلوتوثی و DJI Focus Pro اشاره کرد.

 گیمبال DJI RS 4 در دست

یکی از امکانات جذاب گیمبال‌های سری DJI RS 4 عمر باتری خارق‌العاده‌ی آن‌ها خواهد بود. انتظار می‌رود مدل پرو این محصول با هربار شارژ تا ۲۹ ساعت شارژدهی داشته باشد. در مقام‌ مقایسه، گیمبال DJI RS 3 Pro با هر بار شارژ ۱۲ ساعت کار می‌کند.

اجزای داخل بسته combo گیمبال DJI RS 4
اجزای داخل بسته combo گیمبال DJI RS 4

تصاویر فاش‌شده از گیمبال‌های سری RS 4 شرکت DJI همچنین مجموعه‌ای از لوازم‌ جانبی این محصولات را نشان می‌دهند.

این گیمبال‌ها با کیف حمل، کابل‌های USB مختلف برای اتصال دوربین‌ها و دستگاه‌ها و مجموعه‌ای از مانت‌ها برای تطبیق‌پذیری بیشتر هنگام اتصال دوربین‌های مختلف عرضه خواهند شد.

طبق گزارش‌ها، قیمت بسته‌ی Combo گیمبال DJI RS 4 معادل ۷۱۹ یورو و بسته‌ی Combo مدل RS 4 Pro معادل ۸۶۹ یورو خواهد بود. انتظار می‌رود این گیمبال‌ها مدت کوتاهی پس از مراسم رونمایی رسمی در تاریخ ۲۱ فروردین روانه‌ی بازار شوند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات