با این گجت، درِ ورودی حیوانات خانگی را هوشمند و ایمن کنید

پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
در هوشمند ورود حیوانات خانگی Pawport
اگر حیوان خانگی دارید، Pawport به شما کمک می‌کند با روشی ایمن و هوشمند، ورود و خروج آن‌ها ازطریق در را کنترل کنید.
تبلیغات

از بین محصولات مرتبط با خانه‌های هوشمند، Pawport کمی متفاوت به‌نظر می‌رسد. این گجت منحصربه‌فرد درواقع روکشی موتوردار برای در ورودی حیوانات خانگی محسوب می‌شود و می‌توان آن را ازطریق اپلیکیشن گوشی آیفون، گوشی سامسونگ یا هر دستگاه iOS و اندروید دیگری برنامه‌ریزی کرد. دستگاه مذکور به‌همراه قلاده‌ای هوشمند عرضه می‌شود و بدین‌ترتیب با نزدیک‌شدن حیوان خانگی شما به در، به‌طور خودکار باز می‌شود.

Pawport برای بهبود امنیت خانه‌ی افرادی که حیوان خانگی دارند طراحی شده است و راهکاری ساده اما کاربردی برای نظارت بر در ورودی حیوانات خانگی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید ازطریق برنامه‌ی مخصوص، در را از راه‌دور کنترل کنید. همچنین می‌توان ازطریق اپلیکیشن در برخی از ساعت‌های روز در ورودی حیوانات را باز یا بسته کرد. این محصول با دستیار صوتی سیری، آلکسا و گوگل اسیستنت نیز سازگاری دارد.

در هوشمند حیوانات خانگی Pawport

از دیگر ویژگی‌های جالب Pawport می‌توان به ردیابی حیوانات خانگی و ارائه‌ی داده‌های مربوط‌به آن‌ها اشاره کرد که زمان دقیق ورود و خروج به خانه را نشان می‌دهد.

برای استفاده از Pawport بدون اپلیکیشن می‌توان از پنل کنترلی آن استفاده کرد که در را به‌سرعت باز می‌کند یا می‌بندد. همچنین می‌توان با روش مذکور نور و موارد دیگر را روی دستگاه تنظیم کرد.

در هوشمند حیوانات خانگی Pawport

Pawport از فولاد و آلومینیوم ساخته شده است و از قفل باکیفیتی بهره می‌برد. این محصول به‌لطف چراغ‌های متعددی که دارد، به‌طرز شگفت‌انگیزی براق به‌نظر می‌رسد. برای تأمین انرژی مورد نیاز دستگاه می‌توان از باتری‌های قابل‌تعویض یا پنل‌های خورشیدی استفاده کرد.

طبق اطلاعات سایت رسمی Pawport، این محصول از سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ روانه‌ی بازار خواهد شد و البته امکان پیش‌خرید آن از همین حالا وجود دارد. مدل پایه‌ی این محصول با برچسب ۴۶۰ دلار به‌فروش می‌رسد و درصورت سفارش لوازم‌جانبی‌ دیگر می‌تواند افزایش یابد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات