اکنون می‌توانید از ChatGPT در گلکسی واچ 4 و 5 خود استفاده کنید

پنج‌شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
واچ فیس گلکسی واچ ۵ پرو
اپ WearGPT به منظور دسترسی آسان کاربران گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۵ به چت‌بات ChatGPT توسعه یافته است.
تبلیغات

ChatGPT چت‌باتی است که با تمام موارد پیشین خود تفاوت دارد و باهوش‌تر، عجیب‌و‌غریب‌تر و قدرتمندتر است. چت‌بات ChatGPT چنان در توییتر و رسانه‌های تکنولوژی غوغا به پا کرده که این روزها تقریبا همه دارند درباره‌ی آن حرف می‌زنند. حال خبری درباره‌اش منتشر شده که از ادغام آن با ‌گجت‌های پوشیدنی خبر می‌دهد.

به گزارش سم‌موبایل، ابزار بسیار محبوب هوش مصنوعی ChatGPT اکنون در ساعت‌های هوشمند دارای Wear OS، مانند گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۵ قابل دسترسی است.

درواقع، WearGPT اپ رایگانی برای ساعت‌های هوشمند دارای Wear OS است که به منظور دسترسی آسان به مدل‌های پیشرفته زبان AI ChatGPT توسعه یافته و می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد. این برنامه که به طور خاص برای دستگاه‌های Wear OS طراحی شده، به عنوان روش کارآمد و راحت برای کاربران توسعه یافته تا آن‌ها بتوانند مستقیم از روی مچ دست خود با چت‌بات ارتباط داشته باشند.

علاوه بر این، WearGPT به طور خاص برای سازگاری با Wear OS 3 و Wear OS 2 طراحی شده و به کاربران Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch 5 اجازه می‌دهد با دانلودی ساده به تجربه ChatGPT دسترسی داشته باشند.

ویژگی‌های WearGPT و نحوه استفاده از آن

WearGPT دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های قابل مقایسه با ChatGPT است که از آن‌ها می‌توان به توانایی پاسخ دادن به سؤالات پیچیده و مکالمه معمولی، ارائه محتوای متنی برای ایمیل، حل معادلات ریاضی و کدنویسی اشاره کرد.

شاید در نگاه اول فکر کنید کار با این برنامه سخت است اما در واقعیت اینگونه نیست. برای درخواست‌های صوتی، WearGPT را در ساعت خود اجرا کنید و روی نماد میکروفون در صفحه اصلی ضربه بزنید. با این کار صفحه فرمان صوتی باز می‌شود و به شما امکان می‌دهد سؤال بپرسید. پس از اتمام، دکمه ارسال را فشار دهید.

برای کسانی که ترجیح می‌دهند سؤالات خود را تایپ کنند، با ضربه زدن روی کادر متن سمت چپ دکمه میکروفون، ویرایشگر متن باز می‌شود. متن خود را نوشته و با زدن دکمه ارسال آن را بفرستید. پس از ارسال، ChatGPT سؤال را پردازش می‌کند و پاسخی را در کادر متنی در پایین برنامه ارائه می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات