با این هدست، کتاب‌های الکترونیکی را با روشی متفاوت روی نمایشگر E-Ink مطالعه کنید

پنج‌شنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
هدست کتاب‌خوان Sol eReader
با قراردادن هدست Sol eReader روی سر خود می‌توانید تجربه‌ای متفاوت از مطالعه‌ی کتاب‌های الکترونیکی داشته باشید.
تبلیغات

Sol به‌زودی هدست E-Ink خود را عرضه خواهد کرد. این محصول درواقع یک کتاب‌خوان الکترونیکی است که نمونه‌ی اولیه‌ی آن به‌نمایش درآمده است. این هدست که از صفحه‌نمایشی سبک بهره می‌برد و به‌راحتی روی سر قرار می‌گیرد در پاییز سال جاری روانه‌ی بازار خواهد شد.

Sol تولید نمونه‌ی اولیه‌ی کتاب‌خوان الکترونیکی خود را در پاییز گذشته تولید کرد و اکنون اولین مدل رسمی این محصول را به‌نمایش گذاشته است. این محصول از دو نمایشگر E-Ink بهره می‌برد و از بلوتوث و وای‌فای پشتیبانی می‌کند. یک درگاه USB C نیز روی هدست Sol تعبیه شده است که برای شارژ مورداستفاده قرار می‌گیرد. با هربار شارژ این دستگاه می‌توان تا ۳۰ ساعت با آن کار کرد.

Sol eReader برای مطالعه‌ی کتاب‌های الکترونیکی یا سایر اسناد طراحی شده است. این هدست از کنترلر بی‌سیم بهره می‌برد که دکمه‌هایی برای مرور صفحات کتاب‌ها روی آن تعبیه شده است. این محصول از اکثر هدست‌های واقعیت‌ مجازی عرضه‌شده به بازار سبک‌تر است اما ویژگی‌های کم‌تری هم دارد. صفحه‌نمایش‌های خاکستری دستگاه مذکور نرخ نوسازی پایینی دارند که گاهی‌اوقات می‌تواند آزاردهنده باشد.

eReader از لنزهای پنکیکی استفاده می‌کند و کاربران می‌تواند فاصله‌ی دو لنز آن را تنظیم کنند. این محصول قابلیتی دارد که متن را بهتر و واضح‌تر نمایش می‌دهد. درواقع هدف اصلی این دستگاه، افرادی است که به نمایشگرهای E-Ink علاقه دارند.

به گزارش Gizmochina، صفحه‌نمایش کتاب‌خوان Sol وضوح پایین دارد و با قیمت ۳۵۰ دلار عرضه خواهد شد. اکنون باید دید این دستگاه با چنین قیمتی، چه عملکردی ارائه خواهد داد و آيا مورد استقبال خریداران قرار خواهد گرفت یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات