فروش شیائومی می بند 7 از یک‌میلیون واحد گذشت

شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در چند هفته‌ی آغاز فروش دستبند هوشمند شیائومی می بند ۷، بیش از یک‌میلیون دستگاه از آن در چین فروخته شده است.
تبلیغات

دستبندهای سری می بند جزو پرفروش‌ترین گجت‌های پوشیدنی بازار تلقی می‌شوند. شیائومی در می بند مجموعه‌ی مناسبی از قابلیت‌های متمرکز بر تناسب‌اندام را در ازای قیمتی معقول ارائه می‌دهد. دستبندهای سری می بند از سال ۲۰۱۴ تاکنون تغییرات زیادی با هدف بهبود تجربه‌ی کاربری به خود دیده‌اند.

به‌گزارش گیزچاینا، می بند ۷ از نمایشگر ۱٫۶۲ اینچی AMOLED با تراکم پیکسلی ۳۲۶ppi استفاده می‌کند. شیائومی می‌گوید تفاوت بین ابعاد نمایشگر دو نسل اخیر از دستبندهای سری می بند ۲۵ درصد است.

به‌لطف استفاده از نمایشگر بزرگ‌تر، شیائومی تغییراتی در رابط کاربری نیز اعمال کرده است تا برخی از آیکون‌ها را بهبود دهد و جلوه‌های بصری جدیدی به نمایش بگذارد. شیائومی می‌گوید می بند ۷ شامل ۱۰۰ واچ‌فیس جدید است که امکان شخصی‌سازی آن‌ها وجود دارد. شیائومی دو رنگ جدید برای بندهای گجت پوشیدنی خود معرفی کرده است تا تعداد رنگ‌ها به مجموعاً ۶ رنگ‌بندی برسد.

Xiaomi Band 7 گواهی BIS را دریافت کرده است که نشان می‌دهد به‌زودی در هند عرضه خواهد شد. براساس جدیدترین اطلاعات فاش‌شده، قیمت نسخه‌ی اروپایی دستبند هوشمند مذکور بین ۵۰ تا ۶۰ یورو خواهد بود.

موکول شارما می بند ۷ را با شماره‌مدل M2129B1 در و‌ب‌سایت گواهی BIS مشاهده کرد. بااین‌حال، فهرست BIS هیچ جزئیات مهمی از دستگاه مذکور را فاش نمی‌کند.

ممکن است در هند، تنها شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی Band 7 Standard Edition (بدون نسخه NFC) باشیم.

از میزان فروش شیائومی می بند ۷ در چین مشخص می‌شد که جدیدترین مچ‌بند هوشمند این شرکت بسیار در میان مردم محبوب است. این محصول فقط به چند هفته زمان احتیاج داشت تا از فروش یک‌میلیونی فراتر رود. بازار چین با هند کاملاً تفاوت دارد؛ بااین‌حال، پیش‌بینی می‌شود بند ۷ در بازار هند نیز عملکرد بسیار موفقی داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات