ریزر Kishi V2 را به‌عنوان «بهترین کنترلر گیمینگ برای گوشی‌های اندروید» معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ریزر کنترلر جدید Kishi V2 را به‌عنوان بهترین کنترلر برای اجرای بازی‌ روی گوشی‌ها اندروید معرفی کرد. این محصول با تعداد زیادی از گوشی‌ها ازجمله مدل‌هایی که ابعاد بزرگی دارند سازگاری دارد.
تبلیغات

ریزر از کنترلر بازی جدیدی برای گوشی‌های هوشمند رونمایی کرد تا مشکل آشکار کنترلر Junglecat خود را رفع کند. اولین مدل Razer Kishi از طراحی تلسکوپی بهره می‌برد و نیازی به قاب اختصاصی نداشت. این محصول به گیمرها اجازه می‌داد از آن در بیشتر دستگاه‌های اندرویدی استفاده کنند. بااین‌حال، این کنترلر محصول کاملی نبود و قرار دادن گوشی‌های اندرویدی بزرگ‌تر در آن، نیاز به تغییراتی داشت. اکنون دو سال پس از عرضه‌ی نسل اول این محصول، ریزر Kishi V2 را معرفی کرده است که از طراحی به‌روزشده بهره می‌برد تا با تعداد بیشتری از گوشی‌های هوشمند با ابعاد مختلف سازگار باشد.

کنترلر گیمینگ اندروید Razer Kishi V2

XDA می‌نویسد، Kishi V2 ریزر مثل مدل قبلی این محصول از طراحی تلسکوپی بهره می‌برد که می‌تواند بیشتر گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار را به‌راحتی درخود جای دهد و استفاده از آن نیز آسان‌تر است. علاوه‌براین، ابعاد کلی این محصول کمی بزرگ‌تر شده که باعث می‌شود برای گوشی‌هایی مثل گلکسی S22 اولترا مناسبت‌تر باشد. ریزر می‌گوید کاربران می‌توانند درصورت تمایل به استفاده از یک گوشی بزرگ همراه با قاب، قطعات لاستیکی موجود را حذف کنند و بدین‌ترتیب Kishi V2 حداقل ازنظر سازگاری با گوشی‌های هوشمند، به‌بهترین کنترلر بازی اندرویدی‌ای که ریزر تاکنون تولید کرده، تبدیل می‌شود.

کنترلر گیمینگ اندروید Razer Kishi V2

ریزر Kishi V2 را ازنظر سایر قابلیت‌ها نیز ارتقا داده است. به‌عنوان مثال این محصول از همان دکمه‌ی میکروسوئیچ و فناوری d-pad استفاده می‌کند که در پاسخ‌گویی به تحریک‌ها، راحتی و بازخورد لمسی، مزیت‌هایی را دراختیار گیمرها قرار می‌دهد.

کنترلر Kishi V2 ریزر همچنین دو دکمه‌ی چندمنظوره‌ی قابل‌تنظیم در کنار تریگرها دارد که می‌توان آن‌ها را برای انجام عملکرد خاص تنظیم کرد؛ قابلیتی که یک مزیت رقابتی جزئی به گیمر ارائه خواهد کرد.

کنترلر گیمینگ اندروید Razer Kishi V2

ریزر همچنین شکل و ظاهر کلی Kishi V2 را ارگونومیک و بافت‌دار طراحی کرده و محل قرارگیری دکمه‌ها و موارد جدید را بهبود بخشیده تا تجربه‌ی بهتری به گیمرها ارائه دهد. این محصول ازنظر نرم‌افزاری با برنامه‌ی Razer Nexus ادغام شده تا تجربه‌ای منسجم‌تر و قدرتمندتر ارائه دهد. برنامه‌ی مورد بحث یک کاتالوگ بسیار کامل برای کمک به گیمرهای اندروید است. علاوه‌براین می‌توان از قابلیت‌های سفارشی‌سازی پیشرفته‌ی Kishi V2 ازجمله تنظیم مجدد دکمه‌های چندمنظوره و به‌روزرسانی سیستم‌عامل استفاده کرد.

برنامه‌ی Razer Nexus همچنین از استریم یکپارچه در فیسبوک و یوتیوب پشتیبانی می‌کند و گیمرها حتی می‌توانند از محیط بازی خود فیلم و اسکرین‌شات بگیرند. این برنامه برای دانلود ازطریق فروشگاه گوگل‌پلی دردسترس خواهد بود.

قیمت و تاریخ عرضه

کنترلر گیمینگ اندروید Razer Kishi V2

کنترلر Kishi V2 جدید با قیمت ۹۹٫۹۹ دلار از امروز به‌فروش می‌رسد. این محصول ازطریق وب‌سایت رسمی ریزر و سایر خرده‌فروشی‌های آنلاین بزرگ دردسترس خواهد بود. این کنترلر با آیفون سازگار نیست اما ریزر قصد دارد به‌زودی نسخه‌ای با رابط لایتنینگ عرضه کند. بااین‌حال، این شرکت هنوز چارچوب زمانی مشخصی برای معرفی مدل سازگار با آیفون ارائه نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات