Viper V2 Pro سبک‌ترین ماوس گیمینگ بی‌سیم ریزر معرفی شد

سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ریزر از Viper V2 Pro، سبک‌ترین ماوس گیمینگ بی‌سیم خود که نسل بعدی مدل ۲۰۱۹ محسوب می‌شود، رونمایی کرد.
تبلیغات

ریزر نسخه‌ی جدیدی برای ماوس گیمینگ وایپر (Viper) که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد، معرفی کرده است. Viper V2 Pro بی‌سیم جدید نسبت به نسل پیشین وزن کمتری دارد. مانند دیگر شرکت‌های لوازم جانبی، ریزر نیز تلاش می‌کند سبک‌ترین ماوس‌ بی‌سیم جهان را بسازد و درحال‌حاضر نیز جایگاه اول را در این زمینه به دست آورده است. محصول جدید این شرکت ۵۸ گرم وزن دارد که چند گرم کمتر از رتبه‌ی دوم یعنی G Pro X Superlight لاجیتک است. V2 Pro از امروز با قیمت ۱۴۹٫۹۹ دلار عرضه می‌شود.

درست است که Viper V2 Pro وزن کمی دارد، اما این مسئله روی ارگونومی، عملکرد یا عمر باتری تأثیر منفی نگذاشته است. اما به نظر می‌رسد اگر در اتاق باد شدیدی بوزد، این ماوس به پرواز در می‌آید! اینکه ریزر توانسته تمام سخت‌افزارهای لازم را در طراحی این محصول بگنجاند قابل تقدیر است. Viper V2 Pro حتی از Viper Mini که تنها ۶۱ گرم وزن دارد نیز سبک‌تر است.

نمای روبه‌روی Viper V2 Pro

به گزارش ورج، ماوس جدید ریزر از لحاظ ارگونومی مانند Basilisk یا DeathAdder نیست اما حالت طراحی آن به‌گونه‌ای است که به منظور استفاده برای کارهای مختلف ایدئال به نظر می‌رسد. اگر شما فردی هستید که زیاد به بازی‌های رقابتی می‌پردازد، ماوس سبک ریزر گزینه‌ی عالی برایتان به نظر می‌رسد؛ اما ممکن است گیمرهای معمولی به ماوس‌های سنگین‌تری نیاز داشته باشند تا بتوانند راحت‌تر آن را تنظیم کنند. اگر جزو دسته‌ی دوم هستید، Corsair M65 Ultra Wireless یا G502 Lightspeed لاجیتک انتخاب‌های خوبی برای شما است.

Viper V2 Pro بیشتر شبیه به Viper Ultimate است و هر دو ماوس ‌بی‌سیم هستند. برخی از تفاوت‌های کلیدی این دو را در ادامه ذکر می‌کنیم. ابتدا باید گفت که V2 Pro دارای دکمه‌های شست فقط برای راست‌دست‌ها است اما نسل قبلی دوسویه بود. همچنین اکنون در مدل جدید از رابط شارژ USB-C به جای میکرو USB استفاده می‌شود. علاوه‌بر وزن سبک‌تر، ادعا می‌شود حسگر نوری Focus Pro 30K دارای حساسیت بیشتر و سرعت بالایی است. درضمن، سوئیچ‌های Optical Gen-3 ماوس جدید می‌توانند تا ۹۰ میلیون کلیک دوام بیاورند که ۲۰ میلیون نسبت به مدل قبلی بیشتر است. در نهایت نیز باید گفت Viper V2 Pro می‌تواند تا ۸۰ ساعت در هر بار شارژ دوام بیاورد که ۱۰ ساعت بیشتر از Viper Ultimate است.

نظر شما همراهان زومیت درباره‌ی سبک‌ترین ماوس گیمینگ ریزر چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات