رندرهای رسمی DJI Mini 3 Pro نشان از تثبیت‌گر سه‌محوره دوربین این پهپاد دارد

یک‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
رندرهای رسمی از نسل بعدی مینی پهپاد DJI دردسترس قرار گرفت. Mini 3 Pro که احتمالاً حدود سه هفته‌ی دیگر معرفی خواهد شد، ۲۴۹ گرم وزن دارد و از دوربین باکیفیتی بهره می‌برد.
تبلیغات

رندرهای رسمی پهپاد DJI Mini 3 Pro چند روز پس از اینکه یک خرده‌فروشی هلندی فهرستی از پهپادهای آینده را منتشر کرد، دردسترس قرار گرفت. این فهرست که به‌سرعت حذف شد، به برخی مشخصات پهپاد بعدی DJI اشاره داشت که ازجمله می‌توان به عرضه‌ی بسته‌ی باتری هوشمند پرواز موسوم به Battery Plus در کنار این پهپاد جدید اشاره کرد.

به گزارش NotebookCheck به نقل از TopRC، پهپاد DJI Mini 3 Pro از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. رندرهای فاش‌شده از این محصول نیز جزئیات بیشتری درمورد آن ارائه می‌دهد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، گشودگی دیافراگم دوربین این پهپاد f/1.7 و فاصله‌ی کانونی آن ۲۴ میلی‌متر خواهد بود. درواقع این رندرها با طرحی که جاسپر النز در ماه مارس به‌اشتراک گذاشته بود، مطابقت دارد. علاوه‌براین، امکان جابه‌جایی آزادانه‌ی دوربین این پهپاد فراهم خواهد بود و بریدگی تعبیه‌شده روی شاسی آن، امکان تصویربرداری عمودی را ارائه خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های این پهپاد می‌توان به سیستم تثیبت‌کننده سه‌محوره دوربین آن اشاره کرد.

رندر رسمی DJI Mini 3 Pro

Mini 3 Pro همچنین از Ocusync 3.0 و سیستم‌های پیشرفته‌ی خلبانی (APAS 4.0) پشتیبانی خواهد کرد. این فناوری‌ها به‌طور خلاصه به Mini 3 Pro اجازه می‌دهد به‌طور مستقل از برخورد با موانع جلوگیری کند. قیمت این پهپاد با یک باتری، در اروپا ۷۳۹ یورو خواهد بود.

درمقابل، قیمت Mini 3 Pro با کنترلر RC-N1 معادل ۸۲۹ یورو و با کنترلر جدید DJI معادل ۹۹۹ یورو خواهد بود. اطلاعات فاش‌شده‌ی قبل نشان می‌دهد کنترلر RC از نمایشگر بزرگ و طرح‌بندی دکمه مشابه RC-N1 بهره خواهد برد. گفته شده است این پهپاد در تاریخ ۱۰ مه (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱) معرفی خواهد شد، البته DJI هنوز به‌طور رسمی این تاریخ را تأیید نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات