BoomCanMS، اسپیکر بی‌سیم کوچکی که صدای آیفون را بهتر می‌کند

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت Scosche اسپیکری به نام BoomCanMS معرفی کرده که پشت آیفون ۱۳ متصل شده و صدای آن را چند برابر می‌کند.
تبلیغات

از میان تمام ویژگی‌های آیفون که اپل در طول سال‌ها ارتقاء داده، از دوربین گرفته تا صفحه‌نمایش و نرم‌افزار، بلندگوی داخلی ناامیدکننده‌ترین مورد است. یک جفت هدفون خوب می‌تواند مشکل صدای گوشی هوشمند شرکت مذکور را حل کند، البته بلندگوی قابل حمل BoomCanMS نیز توانایی چنین کاری را دارد. این گجت به‌صورت مغناطیسی به قسمت مگ‌سیف آیفون ۱۳ متصل می‌شود تا از خود مراقبت کند.

به گزارش گیزمودو، این‌طور نیست که اپل اصلاً به صدای خوب بلندگوهای داخلی آیفون اهمیتی ندهد. صدای آیفون ۱۳ بسیار بهتر از مدل اصلی منتشر شده در سال ۲۰۰۷ است. قدرت صدای هر بلندگو به میزان هوایی که می‌تواند جابه‌جا کند بستگی دارد. اسپیکرهای کوچک تلفن‌های هوشمند حتی نمی‌توانند با بلندگوهای بلوتوثی رقابت کنند، چه برسد به آن‌هایی که با کیت صدای فراگیر سینمای خانگی عرضه می‌شوند.

متاسفأنه فیزیک به نفع میزان صدای آیفون کار نمی‌کند، اما اگر قصد نداشته باشید اصلاً از ایرپاد استفاده کنید، اسپیکر ۴۵ دلاری شرکت Scosche، راه ساده‌ای برای ارتقای قابلیت‌های آکوستیک آیفون محسوب می‌شود. Scosche وعده داده تنها با یک بار شارژ می‌توان پنج ساعت از اسپیکر جدید آن استفاده کرد. همچنین اگر چند فرد بخواهند به‌طور هم‌زمان به تماس شخص دیگری گوش دهند، می‌توان از BoomCanMS به‌عنوان بلندگوی تلفن ارتقاءیافته استفاده کرد. در ضمن، با اتصال بی‌سیم یک جفت بلندگو BoomCanMS می‌توان صدای استریو واقعی را پخش کرد، البته تنها یکی از آن‌ها می‌تواند به صورت مغناطیسی پشت آیفون متصل شود.

BoomCanMS دارای گواهیIPX7 است، به این معنی که به‌راحتی می‌تواند نیم ساعت در آبی به عمق یک متر غوطه‌ور شده و سالم بماند. البته اگر تصمیم به غواصی دارید، نباید انتظار داشته باشید که اسپیکر جدیدتان زیاد دوام بیاورد. با این‌ حال، اگر آیفون و اسپیکر خود را اشتباهی به داخل توالت انداختید، لازم نیست نگران خراب شدن بلندگو باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات