قیمت و زمان عرضه محصولات معرفی شده در رویداد Unleashed اپل

دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
اپل در رویداد Unleashed از محصولات جدیدی رونمایی کرد که گران‌قمیت‌ترین و البته هیجان‌انگیزترین آن‌ها مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی با قیمت ۲٬۵۰۰ دلار است.
تبلیغات

اپل در رویداد Unleashed که ۱۸ اکتبر (۲۶ مهرماه) به صورت مجازی برگزار شد، از محصولات جدیدی رونمایی کرد که مهم‌ترین آن‌ها مک‌بوک پرو ۲۰۲۱، جدیدترین نوت‌بوک حرفه‌ای اپل، است که به گفته این غول دنیای فناوری، مجهز به قوی‌ترین پردازنده‌های موجود به ازای هر وات هستند.

اما اپل این رویداد را با معرفی اشتراک جدیدی برای اپل موزیک با نام Voice Plan آغاز کرد. این اشتراک تک‌نفره تنها به کمک صدای کاربر و از طریق دستیار صوتی Siri فعال می‌شود و از امروز به قیمت ۴٫۹۹ دلار در ۱۷ کشور در دسترس خواهد بود.

اپل همچنین از نسل جدید ایرپاد به نام ایرپادز ۳ رونمایی کرد که مجهز به تراشه H1 است، اما از قابلیت‌های حرفه‌ای همچون حذف نویز فعال یا حالت Transparency برخوردار نیست. حذف این قابلیت‌ها منجر به کاهش قیمت این محصول شده و کاربران می‌توانند از هم‌اکنون آن را با قیمت ۱۷۹ دلار پیش‌خرید کنند.

اما مهم‌ترین محصول اپل که در رویداد امشب معرفی شد، مک‌بوک پرو ۲۰۲۱ بود که در دو ابعاد ۱۴ و ۱۶ اینچی و در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری فضایی عرضه می‌شود. این دو نوت‌بوک حرفه‌ای مجهز به تراشه‌های بسیار قدرتمند «M1 Pro» و «M1 Max» هستند و برای نخستین بار در تاریخ کامپیوترهای مک به نمایشگر پیشرفته‌تر مینی ال‌ای‌دی مجهز شده‌اند.کاربران می‌توانند از هم‌اکنون برای پیش خرید مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی به قیمت ۱٬۹۹۹ دلار و مدل ۱۶ اینچی به قیمت ۲٫۴۹۹ دلار اقدام کنند تا از هفته آینده تحویل محصول به دست مشتریان خوشبخت شروع شود.

هوم‌پاد مینی‌های اپل نیز در سه رنگ جدید زرد، آبی و نارنجی با برچسب قیمت ۹۹ دلاری معرفی شد و از ماه آینده روانه بازار خواهند شد. با وجود رونمایی از رنگ‌های جدید هوم‌پاد مینی، اپل همچنان به فروش نسخه‌های قبلی در رنگ‌های سفید و خاکستری تیره ادامه خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات