تصاویر ثبت شده با دوربین بلک‌ شارک 4S منتشر شد

جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل شرکت بلک‌شارک، تصاویری با دوربین گوشی هوشمند بلک‌شارک 4S ثبت کرده و آن‌ها را در شبکه‌ی اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته است.
تبلیغات

لو یوژو، مدیرعامل بلک‌شارک تکنولوژی امروز تصاویری در حساب کاربری ویبو خود منتشر کرد که با گوشی هوشمند مورد انتظار بلک‌شارک 4S ثبت شده است. ظاهرا این تصاویر با این گوشی گیمینگ ثبت شده‌اند؛ زیرا در واترمارک سمت چپِ پایینِ عکس‌ها، نام بلک‌شارک 4S به چشم می‌خورد.

مقاله‌های مرتبط:

    به گزارش گیزموچاینا، در واترمارک روی این تصاویر عبارت «AI triple camera» دیده می‌شود که این یعنی دوربین اصلی این دستگاه از سه لنز بهره خواهد برد. با توجه به این موضوع می‌توان انتظار داشت که بلک‌شارک 4S پرو نیز از دوربینی مشابه با دوربین مدل 4S معمولی بهره ببرد.

    بلک شارک 4s

    در این تصاویر عباراتی مثل «۳۰۰ میلیون بار» و «هنوز هم شماره‌ی یک» را نشان می‌دهند که البته هنوز مشخص نیست معنای آن‌ چیست. البته با توجه به این عکس‌ها می‌توان گفت که احتمالا به تاریخ معرفی گوشی هوشمند بلک‌شارک 4S نزدیک شده‌ایم.

    پیش از این در برخی شایعات گفته شده که بلک‌شارک 4S پرو از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات احتمالی این محصول می‌توان به پشتیبانی از شارژ فوق سریع ۱۲۰ وات و بهره بردن از نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز اشاره کرد.

    بلک شارک 4s

    دوربین مدل وانیلا بلک‌شارک 4S از یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ۵ مگاپیکسلی ماکرو بهره خواهد برد. این در حالی است که مدل پرو این گوشی گیمینگ به یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیسکلی، یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ۵ مگاپیکسلی ماکرو مجهز شده است.

    بازی چینی و محبوب Honor of Kings نیز در صفحه‌ی پشتیبانی رسمی خود به گوشی‌های سری بلک‌شارک 4S و نرخ فریم بالای این محصولات اشاره کرده است.

    نظر شما در این مورد چیست؟

    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات